Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Og jeg blir bare mer og mer nervøs for hvert minutt som går ... Det er ord. ul, har kjent spark og ingenting tyder på at noe skal være galt, men allikevel har jeg nådd det punktet hvor jeg gruer meg litt mer enn jeg gleder meg. Også klarer jeg ikke å bestemme meg for om jeg ev. vil vite kjønnet. Visste ikke sist og synes det var ok, men er så himøa nysgjerrig ... også vet jeg at jeg hadde drevet familie og venner fra forstanden om jeg ber de ikke sjekke det ;-))) Får ikke gjort en skit på jobb heller (det synes jo av alt jeg svarer på her inne i dag...) det går sikkert bra det går sikkert bra det går sikkert bra... men fy så nervøs en kan bli.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Lykke til!!! Får gi rapport da;-)
tuppa79 Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 heia:) så spennende da:) ønsker deg masse lykke til:) jeg kommer til å spørre om kjønnet,men tør ikke stole helt på de dem sier. var ei veninde av meg som fikk beskje om at det var jente,men de ble født en gutt:) hun hadde da kjøpt masse jenteklær. håper alt står bra til med deg og spiren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå