Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Og jeg blir bare mer og mer nervøs for hvert minutt som går ... Det er ord. ul, har kjent spark og ingenting tyder på at noe skal være galt, men allikevel har jeg nådd det punktet hvor jeg gruer meg litt mer enn jeg gleder meg. Også klarer jeg ikke å bestemme meg for om jeg ev. vil vite kjønnet. Visste ikke sist og synes det var ok, men er så himøa nysgjerrig ... også vet jeg at jeg hadde drevet familie og venner fra forstanden om jeg ber de ikke sjekke det ;-))) Får ikke gjort en skit på jobb heller (det synes jo av alt jeg svarer på her inne i dag...) det går sikkert bra det går sikkert bra det går sikkert bra... men fy så nervøs en kan bli.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Lykke til - det kommer til å gå kjempebra!! Hadde det sånn forrige gang - gledet meg vilt på forhånd, men siste kvelden mista jeg nerva og var sikker på at "alt" var galt med babyen til tross for både kvalme og spark. Og kjønnet skulle vi IKKE vite... helt til uka for ultralyden kom; da tok nyskjerrigheten overhånd for begge to. Og det "hjalp" litt å vite også - jeg følte jeg fikk et mer mammaforhold til henne plutselig (hadde jo vært så dårlig også, så hadde tenkt mer på meg selv enn babyen frem til da). Du får avgi rapport når du er ferdig!
PAVEEL Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 å så spennende! skal selv på 3d ul om 14 dager for å få bekreftet kjønnet:-) hatt to svangerskap der jeg ikke visste det, så med siste babysen min vil jeg vite det:-) lykke til, og la oss få oppdatering da:)
boble <3 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Lykke til vennen min, håper dere får en kjempe fin ul opplevelse:0) Jeg gru gledet meg til ul, så forstår hvordan du har det nå. Tenk snart får du se lille lille:0) Jeg støtter deg uansett om du velger å vite eller ikke kjønn altså, forstanden har jeg mistet fra før;0)
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Det var vel helst to andre du sikkert skjønner hvem er som kommer til å gå ut av sitt gode skinn ;-)) 90% sikker på at jeg vil vite det. Oppdatering kommer så snart jeg er tilbake ved pcen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå