Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har altid gledet meg til og bli gravid! har tenkt at dette er en periode med glede og fryd..

er 8 + 3 i dag og er kvalm, føler meg oppblåst, hormoner på styr og mange rare følelser.. ( vet jeg syter, men må få det ut.. )

andre som føler det slik,eller er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt å føle det slik! Du kan trøste deg med at du mest sannsynlig vil føle deg mye bedre i 2. trimester :) Jeg følte meg superdårlig de første tre månedene i mitt forrige svangerskap, med kvalme, brekninger og migrene. I tillegg fikk jeg en rimelig alvorlig svangerskapsdepresjon, som gjorde at jeg ikke følte noe glede i det hele tatt før jeg var 4 mnd på.

Huff, det var kanskje ikke så mye til trøst dette! Beklager det. Jeg er sikker på at du vil føle deg hundre ganger bedre om kun få uker :)

Skrevet

Jupp - jeg har blitt kastet inn i sofasliting i begge svangerskapene til nå, og knapt kjent glede over livet i magen (endatil at nr 2 er prøverør etter vi hadde prøvd i over 2 år!!). Dritdårlig og har mer enn nok med meg selv. Men jeg trøster meg med at jeg forrige gang ble fryktelig mye bedre etter uke 18-20 og da var alt bare fryd :o) Hadde da seff mye kynnere, halsbrann og litt kranglete bekken, men det var _ingenting_ i mot elenda jeg føler på nå.

Jeg er 10+0 i dag og føler meg ikke gravid - bare syk ;o/

Skrevet

det er godt å høre at det ikke bare er jeg som har disse følelsene :)

helt utrolig hvordan humøret svinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...