komp Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 har altid gledet meg til og bli gravid! har tenkt at dette er en periode med glede og fryd.. er 8 + 3 i dag og er kvalm, føler meg oppblåst, hormoner på styr og mange rare følelser.. ( vet jeg syter, men må få det ut.. ) andre som føler det slik,eller er det bare meg?
Let's hear it for the boys! Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Det er helt normalt å føle det slik! Du kan trøste deg med at du mest sannsynlig vil føle deg mye bedre i 2. trimester Jeg følte meg superdårlig de første tre månedene i mitt forrige svangerskap, med kvalme, brekninger og migrene. I tillegg fikk jeg en rimelig alvorlig svangerskapsdepresjon, som gjorde at jeg ikke følte noe glede i det hele tatt før jeg var 4 mnd på. Huff, det var kanskje ikke så mye til trøst dette! Beklager det. Jeg er sikker på at du vil føle deg hundre ganger bedre om kun få uker
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Jupp - jeg har blitt kastet inn i sofasliting i begge svangerskapene til nå, og knapt kjent glede over livet i magen (endatil at nr 2 er prøverør etter vi hadde prøvd i over 2 år!!). Dritdårlig og har mer enn nok med meg selv. Men jeg trøster meg med at jeg forrige gang ble fryktelig mye bedre etter uke 18-20 og da var alt bare fryd ) Hadde da seff mye kynnere, halsbrann og litt kranglete bekken, men det var _ingenting_ i mot elenda jeg føler på nå. Jeg er 10+0 i dag og føler meg ikke gravid - bare syk ;o/
komp Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2008 det er godt å høre at det ikke bare er jeg som har disse følelsene helt utrolig hvordan humøret svinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå