Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg med noen bruktpriser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en simobag (av samme type som finn-annonsen referert til lenger nede her, men mye finere i mørk blå) som er kanskje 6-7 år gammel, men veldig pent brukt. Hva kan jeg ta for sånt?

Og så har jeg Teutonia Mistral Sport 2005modell. Den har ikke softbag siden vi kjøpte den etter hun sluttet med bag i vogna. Sort, pent brukt til tross for at den har vært brukt som sovevogn i barnehagen (stått innendørs så ikke noe lukt eller fukt i den). Alle deler er hele, ingen (i alle fall ikke noe som er lett synlig) falming og det er ikke noe merkbart mer slerk i den enn da vi kjøpte den. Hjulene er sånne luftkanalhjul som tydeligvis har sluppet noe smågrus gjennom gummien så den rangler litt når man triller - hjul kan jo evt byttes ut. Kostet 5990 ny. Hva kunne dere vært villige til å betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv hadde jeg prøvd meg på 150 kr for bagen og 1500-2000 kr for vogna. Sjekk litt på finn.no

Skrevet

Da var jeg ikke så gæren på gjettinga mi. Sjekket litt med vogna på finn, men der syns jeg det variete så veldig, alt fra en 500lapp til 3000 kroner uten at jeg så noen nevneverdig forskjell ut fra bildene. Føler liksom at jeg må få litt for den også, ellers kan jeg jo bare beholde den og kjøpe softbag til babyen i magen (men det frister så veeeeldig med ny, hehe).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...