Gå til innhold

Slimproppen gikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har våknet masse i natt med skikkelig vondt i ryggen/bekkenet og hadde mensmurringer i hele går. I dag tidlig måtte jeg bare stå opp fordi jeg hadde så vondt. Skikkelige tak i ryggen. Kjennes ut som om jeg må tisse og rekker nesten ikke ta ned buksa før det kommer noe. Og istad på do så kom det masse gjennomsiktig blankt slim med litt gult og en rød stripe i! Det er slimproppen det, sant??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Så sprøtt å lese.... Jeg var akkurat på do selv og er ganske sikker på at min slimpropp gikk akkurat oxo... Har masse kynnere/maserier og skikkelig murring i ryggen.. men det kom ikke noe blod i proppen, bare sånne "klyser" i do... unnskyld ordvalget.. men det MÅ være slimproppen.... er 8 dager over terminen nå, så kan det være noe på gang nå???

Skrevet

jeg har igjen 10 dager til termin. Eller, 5 dager til menstermin da.. Spennende. Har skikkelig vondt idag og med tak i ryggen og så er jeg kvalm. Jeg hadde bare en svak, rød stripe da, men har jo ikke blødd noe annet i svangerskapet. Oi dette er spennende, men jeg er også livredd! Det burde da absolutt være noe på gang hos deg i allefall, som er over termin! Lykke til til oss begge:) Er du førstegangs og?

Skrevet

Takk :) Og det samme til deg frøken:))

Dette er mitt andre svangerskap men i det første viste jeg at det var igang, men ikke denne gangen... sikkert fordi jeg er så "usikker" og utolmodig til fødselen.. hehe

Er dette din første el? gutt el jente?

Skrevet

min første - en jente:) var på do igjen nå og kom litt mer slim. kommer også plutselig noe i bindet (tok på meg bind likesågodt), men det lukter bare "utflod" liksom, som jeg har hatt hele svangerskapet.. tror ikke det er fostervann heller. får sjekke utover dagen og evt. ringe føden!

Skrevet

min første - en jente:) var på do igjen nå og kom litt mer slim. kommer også plutselig noe i bindet (tok på meg bind likesågodt), men det lukter bare "utflod" liksom, som jeg har hatt hele svangerskapet.. tror ikke det er fostervann heller. får sjekke utover dagen og evt. ringe føden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...