Stoltest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Er det vanlig å plutselig ikke være kvalm lenger, etter å ha vært det nesten kontinuerlig i ca 10 dager? Er 6 + 3 idag, og våknet da altså opp uten tegn til kvalme. Burde vel være glad, men ble plutselig litt bekymret.. Noen som har erfaring med noe lignende?
LilleSolaMi<3 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 jeg er bare kvalm noen ganger,ikke så ille enda men det kommer vel! hehe utifra hva jeg har lest så er det normalt at sånne ting kommer og går litt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå