Gå til innhold

hmm?


Stoltest

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å plutselig ikke være kvalm lenger, etter å ha vært det nesten kontinuerlig i ca 10 dager? Er 6 + 3 idag, og våknet da altså opp uten tegn til kvalme. Burde vel være glad, men ble plutselig litt bekymret..

Noen som har erfaring med noe lignende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det kan skje, så bare vær glad for å slippe unna :) Jeg har ikke vært kvalm så langt denne gangen, men var mye kvalm med datteren min... Men det gikk plutselig over, hadde ikke vært bekymret for det nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, fikk plutselig blod på papiret når jeg skulle tørke meg istad!! Ikke mye, men ferskt blod. Dette KAN ikke være et godt tegn, kombinert med manglende kvalme i dag syns jeg dette ser dårlig ut.. :(

Hadde samleie i går kveld da, men hvis det er pga. det burde ikke blodet komme tidligere på dagen?! Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du bør kontakte legen din for å være på den sikre siden. På meg kan det dessverre virke som det har gått galt, det skjedde med meg på den måten du beskriver for ca et halvt år siden -fikk tilbud om ul for å se etter liv.

Håper det går bra med deg, uansett tror jeg at det beste er å få et sikkert svar så fort som mulig.

 

Lykke til.

 

PS du skal ikke føle dårlig skyld pga samleie -det har ingen betydning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avventer til i morgen med å ringe lege, har jo et lite håp om at blødning vil opphøre til da.. Nå er det gått over til en anelse brunlig utflod (istedet for friskt blod), fremdeles veldig lite, (er på do og sjekker hele tiden!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...