Gå til innhold

Begynnende fødsel i natt.. MEN...??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy f... at det går an!! I 4 sammenhengende timer i natt hadde jeg rier med 6-10 min. mellomrom. De var ikke supervonde, men skikkelige mens-tak i de. I tillegg hadde jeg ryggvondt under riene.. Reiste på legevakten kl 3 i natt og ble undersøkt. Der var ingen åpning enda, mente turnuslegen jeg fikk komme til, men det var nok beg. fødsel. Fikk beskjed om å komme meg hjem og hvile litt, så skulle nok ting ta seg opp utover natten. Hun mente jeg om noen timer var klar for føden!! Og hva skjer??? Reiser hjem, kjenner på en del rier til, før jeg faktisk klarer å sovne. Våkner... og INGENTING,..... Kjenner riktignok litt menssmerter innimellom, men ingen rier nei.. Trodde ikke dette var mulig?? At riene bare går over slik??

Nå er jeg nesten helt desperat, og uuuutslitt etter nok en elendig natt!! Trodde jeg snart var ferdig nå jeg........ :( Sorry, blei litt sytete dette, men måtte bare lufte frustrasjonen min litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja takk kjenner til den=) gått sånn siden fredag jeg. vondere for hver dag. men den forbannade kulen sitter på magen min hver morgen den. hehe. så må jo si jeg er litt lei da=) men det skjer da noe.

Skrevet

Holdt på sånn siden torsdag,termin va på mandag...får ikke sove om nettene,ligger ubehagelig for magen e stadig vekk i veien...strålesmerter i rygg og lår,våkner med skikkelig saftige rier om natten som varer i flere timer...de er alt mellom 3-15 min mellom rom,men kommer hun ut?å nei da,arrggghhhh.......man blir så lei på slutten av alt,så vi må få lov til å klage :o)

Skrevet

Åh... så jeg kan gå slik i dagesvis ennå altså? Hehe, det var ikke akkurat oppløftende.. Men bra vi er flere da! Slapp dette ved forrige fødsel, da gikk vannet og riene kom umiddelbart. Litt "bedre" det, for da er det liksom ikke tvil om at alvoret er i gang :)

Skrevet

De jævla maseriene! Opplevd mye det samme, og har hatt vondt i to uker nå. For all del, ikke like vondt hele tiden, noen dager er mye bedre enn andre, men alikavel. Var å sjekka meg på føden for 11 dager siden, og da sa de at de trodde fødsel var rett rundt hjørnet, for jeg drev å modna. Meeeen det er 10 dager siden!! Så jeg håper at du slipper det samme, for det tar på å hele tiden tro at fødselen begynner, men så gjør den aldri det.

Skrevet

Ja, jeg vet hvordan du har det. Sånn har jeg det også.. Jeg hadde termin fredag 18.juli. På mandag startet jeg med rier og vondt nedover i bein og rygg. Men disse var ikke regelmessige.. På natta dabbe det av og igår tidlig fortsatte det med 20 min i mellom og det kom tettere og tettere. Men alt fra 4 til 10 min mellomrom. Igår kveld reiste vi på føden, men bare 2 cm åpning og jeg kunne godt reise hjem igjen, så lenge riene ikke var regelmessige. I natt har jeg hatt vondt og ikke sovet så mye og idag har det gått fra 4 til 10 i mellom og enda mer vondere. Men nå har det begynt å dabbe av og kommer ikke så ofte lengre. Noe så kjedelig!

Begynner å bli utålmodig av dette og jeg er kjempe sliten. Samtidig har jeg en på 13 mnd jeg må ta hånd om. Og varmen er kommet igjen. Nå håper jeg det snart skjer noe her..

Ble mye syting dette også, men det jo frustrende!

Skrevet

Jeg forstår du er frustrert! Jeg hadde tilsvarende, vondt i ryggen, sterke kynnere og ingen søvn. Litt ut på dagen neste dag gikk slimproppen. Dette var 5 uker før termin så jeg ble skikkelig bekymret. Ringte føden. De sa at fødselen nok begynte snart. Dersom ikke fødselen startet innen neste dag skulle jeg gå til fastlegen min. Ingen ting skjedde! Kynnerene gav seg. Fastlegen sykemeldte meg de to siste ukene før permisjonen min begynte. Jeg skulle ikke løfte noe, stresse osv. Først 2 og en halv uke senere startet fødselen med ett rykk om natten. Jeg kunne ikke tro at jeg var i gang. 7 timer senere var babyen ute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...