Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 er det noe spesielt stoff man bruker når man syr disse?? har symaskin og 8 mnd før babyen kommer så tenkte å prøve meg litt etterhvert
LadyLuck & Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 du trenger godt solid stoff til "reimene", og man bør sy med poliestertåd (mener jeg det var) da den er sterkere enn vanlig tråd det står mye om slikt på f.eks www.ringblost.no www.barnvedhjertet.no usikker på om tettinntil er oppe å går..
Expat Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Jeg brukte en grov lys grå lin, den absorberer fukt fint og er vaskbar. Dessuten synes ikke skitten så bra, hehe. Hadde et fint mønstret stoff jeg klippet ut en blomst fra, og så strøk jeg på strykefliselin på baksiden og sydde i tillegg langs kanten, dette ble da applikasjonen midt på firkanten. Til foringer (spes på skuldrene, mange bruker mange lag stoff eller foring i bæredelen og, vi gjorde ikke det for den brukes med yttertøy eller på sommeren og til et stort barn) brukte jeg en gammal fleecejakke til gubben. Bruk gjerne et billig fleecepledd i en obskur farge, det kommer ikke til å synes allikevel. Det skal sies at jeg sydde denne da barnet var 2 år og 12 kg, nå er hun 17kg og vi brukte den i fjellet sist uke! DET er trim det!
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 kult nå skal jeg finne stoff å sy litt i vinter takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå