Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 etter en spontanabort hadde medisinsk abort hjemme i går tror alt av rester kom ut i går kveld. Blør nesten ikke noe nå. Så er det noen som vet om når vi kan begynne med prøvingen igjen?
Minesmå:)+en til! Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har også nettopp hatt medisinks abort hjemme etter SA. Folk sier så forskjellig her inne. Jeg har hørt at man kan begynne rett på etter en sa. Noen mener man bør vente etter en mens, men det er mest for det psykiske og terminberegning. Jeg kommer til å prøve med en gang jeg slutter å blø. Har blødd en uke nå...håper det stopper snart, ser slik ut. Jeg skal til etterkontroll i morgen, for å se at alle restene er kommet ut. Ser alt bra ut, prøver vi igjen! Lykke til!! Vi må holde følge her inne:) Hvor er du fra?
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 jeg har også lyst til å prøve med engang jeg er ferdig med å blø. Håper alt av rester har kommet ut hos deg. så du får ha lykke til i morra:) Jeg bor i Drøbak du da?
Minesmå:)+en til! Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Jeg er fra Stavanger.. Ja, nå er det vår tur neste gang! Ble du raskt gravid nå da?
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 Ble gravid på første forsøk. Ja nå skal det være vår tur neste gang.
Minesmå:)+en til! Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Jeg ble også gravid på første forsøk! Håper det klaffer fort for oss:)
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2008 vi får xxx alt vi kan for at vi vil bli gravide igjen fort å at vi føder et friskt barn til termin neste gang. Vi har brukt opp den uflaksen nå med å miste får jeg håpe. men vi får snakkes skal rydde og sånn litt nå. Men hvis du vil så kan vi snakke på msn? Min er i såfall [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå