♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 jeg blir så fort sliten, og da blir lunta så kort igår når vi spiste middag, satt treåringen min og rulla skjea rundt og rundt bortover bordet.ikke noen høy lyd, men han drev meg til vannvidd!! der og da hadde jeg mest lyst til å pælme den h*** drittungen tvers igjennom rommet.. stakkars lille ungen min jeg klarte å beherske meg da nitenkte hormoner hormoner hormoner.. hold uuuuuut!! og lovte han en is etter middagen og han slutta å bråke med skjea. stolt av meg selv litt thihi som ikke sprakk!!!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Wow!! Jeg er dritdårlig for tiden så jeg tror det er det fremfor hormoner som skaper kort lunte, men jeg har virkelig IKKE tålmodighet med min 3årings trass og "dårlige" oppførsel for tiden. Pappaen hennes er rundere i kantene og kan gjerne gi advarsel 5-6 ganger før han går i frø, men jeg er streng. èn advarsel så blir det bråk, hehe. Hun klarer bare ikke sitte rolig og normalt ved matbordet for tiden og bare surrer, så jeg sitter stort sett med hodet i hendene og teller til ti ;o) You're not alone!
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Godt å høre at det ikke bare er meg som har kort lunte om dagen. Stakkars lillegutt på 2 år, blir litt krangling til tider. Kommer helt an på dagsformen. Er jeg ekstra sliten så merker han det og trasser enda mer. Teller til 10 og 100 flere ganger om dagen. Nå er han like hormonell som mamma`n sin om dagen så vi er ikke noen fin match for tiden. Alt skal prøves ut, alt skal krangles om og sutrer ekstremt hvis han ikke får vilja si. Blir en del bestikkelser som at han får se en del film om dagen og får litt mer is enn normalt....hehe. Alt for at vi skal komme igjennom dagen sånn nogen lunde greit uten alt for mye krangling....hehe-.
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 åååå.... ja HER Å! syns synd på guttungen innimellom.... blir så unødvendig lei og sur noen ganger... stakkars... jo mere lei og sur mamma blir, jo mere usikker og umulig blir han stakkar... Prøver beherske meg så godt jeg kan, og passer på å ha skikkelig mammatid med han hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå