Eucerin Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 drive å ser på leilighet der, skal på skole i lillehammer, men har mamma som bor i løten så ser etter sånn ca midt i mellom.. hva heter de stedene? Bor i oslo selv, så er ikke helt kjent enda:)
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Moelv,Brumunddal,Hamar... Hamar er jo den største plassen da,en by:) Men Hamar ligger nærmere Løten.... Hmmm,Brumunddal/Moelv blir kanskje midt imellom... Nå har du navnene og kan sjekke på google map selv=)
hamsterpia Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Moelv, Gaupen, Brumunddal, Hamar. Moelv ligger nærmest Lillehammer, Hamar nærmest Løten. I Brumunddal er det veldig mange leiligheter. Tar ca 30 minutter å kjøre derfra til Lillhammer. Er endel leiligheter i Moelv også. Gaupen er billigest, men er ikke så mye å velge mellom der. Moelv er billigest av de 3 andre stedene, så brumunddal. Hamar er dyrest.
Eucerin Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 tusen takk mente jeg.. gikk litt fort her.. kjempe fint, da kan jeg sjekke ut på kart selv.. beste stede for spørsmål og råd:)
dumme mamma Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Da blir det brøttum, moelv, brumunndal, hamar ) i denne rekkefølgen fra lhmr.) HAr en ny leilighet som snart er ferdig jeg da, men like ved HIL. Send PM om du er interessert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå