marion78 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Vi hadde barnedåp på søndag og bestilte kaker fra det mest fantastiske stedet! Nettsiden dems er ikke oppe enda men kommer snart det er www.cakesandcookies.no, for å se bilder send en mail til de. Vi bestilte småkaker som er formet som babybody, babysokker og flaske, alle var dekoret i lyseblått og hvitt med sønnen våres navn på, de er bare så søte! Og de smaker nydelig )
marion78 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 De er nettbaserte, men har hoved utsalg i Oslo og i Arendal. Cookies sender de i posten over hele landet, bare større kaker som må hentes.
marion78 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 Jeg er ikke helt sikker på akkurat hvor i Arendal, jeg kjøpte fra Oslo. Men jeg vet at de ikke har en egen butikk, men at man kan hente/ få levert kaker i Arendals området.
Blå + en i magen Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Hvordan fant du dette stedet da, uten butikk eller åpen nettside ennå? Ringte du og bestillte og fikk det hjem? Husker du hva du betalte? Vi skal ha dåp i oktober, hørtes ut som kjempekoselige dåpscookies;)
marion78 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2008 De hadde stand på bryllupsmessen i Oslo Spektrum i vinter, ei av venninnene mine som var der og bestilte cookies til bryllupet sitt. Og når du går inn på www.cakesandcookies.no så ligger det en email adr der. Vi sendte bare mail og spurte om å få se bilder og så fikk vi kakene sendt i posten. Jeg ville absolutt annbefale det! Kakene er sååå søte og alle gjestene elsket de. Jeg betalte 20 kr pr kake pluss 50 kr post. Da kommer de pakket inn i en sellofan pose med en liten sløyfe rundt.
Mai_jente Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Festkaker.no har flotte oppskrifter til enhver anledning...til og med jeg kan bake da:) bare et tips;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå