fox`y Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Jeg holder på å planlegge litt til den store dagen, å da har jeg begynt med gjeste lista. Men jeg vet ikke hvem jeg skal be? på min side ber jeg kunn de aller nermeste til middag og onkler og tanter til kaffe. På samboern sin side må vi be både de nermeste og onkler og tanter til middag for de bor 65 mil unna.. Åsså var d d da, jeg er så i tvil om jeg ska la noen av de på hans side komme, ikke d at jeg ikke liker de.men 2 av de kommer garrantert til å ødelegge dagen. Svigermor ødela jo barndåpen til minstemann ved å slenge med dører,sitte å grine ved bordet osv osv. å attpå til mente hun jeg var utakknemlig. Den sjønner jeg ikke helt da siden jeg ga de husrom osv. vi var 10 stk i min lille leilighet på 78 kwm. å så til den ene av onklene,han er helt ute av styr rett å slett. han endrer seg på et blunk, å er veldig avhengi av alkohol. Han er egentlig en grei mann men han klarer bare ikke å stå opp uten at en øl må innabors. å når han drikker blir han veldig plagsom,sint, å små kløete å d liker jeg absolutt ikke. jeg tåler grisprat men ikke slik prat for å si d sånn.Svigermor må vi vell be uansett ellers så kommer ikke søskene til sambo sikkert, sjønner ikke at d skal være så mye styr me en familie jeg. ble veldig rotete herre men hva ville dere gjort???? vill liksom ikke få ødelagt en slik stor dag. Syns d var trist at barndåpen ble ødelagt selv om vi gjorde d beste utav d liksom. har 2 på min side å som får et ultimatum av meg... blir jo mer sånn at jeg gruver meg til bryluppsdagen min, å d er vell ikke sånn d skal være? trenger litt tips:O)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Hvis du synes det er veldig problematisk synes jeg dere heller bør ha et lite bryllup, med kun de nærmeste. Mor, far søsken, og noen utvalgte venner. Det er DERES bryllup. DERE bestemmer hvordan det skal være og hvem som skal komme.
mom-to-be Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Signerer denne jeg! Skulle til å foreslå det samme selv. Hvis dere ønsker å ha et stort bryllup er det vanskelig å utelukke noen som er nært beslektet. Har dere derimot et lite ett, så kan dere i teorien invitere kun dem dere vil ha der og bare unnskylde dere med at det skal være lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå