Gå til innhold

Antall sko da til de aller minste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange skopar har de små podene deres?

Jeg er redd for at trulta her i huset skal få samme behovet for enorme mengder sko som mora har. For øyeblikket har hun 12 par med sko å velge mellom, og da tanker jeg bare på det som er passelig nå. *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-åringen her ligger ikke an til å bli bortskjemt på sko foreløpig, men det er vel fordi foreldrene heller ikke "kan" sko, hehe :o) Hun har støvler, vintersko, sandaler, joggesko, innesko i barnehagen og et par crocs. Kun "må ha"-sko altså... Minner meg forresten om at joggeskoene må byttes ut og at jeg aldri gidder å handle billig-sko mer...

Skrevet

Her har minsta et par sandaler, et par "førstesko" , finsko hun har arva fra storesøster ( brukt kun to gang uansett)og et par støvler. Hun er 15 mnd. Gått selv fra hun var 9 1/2 mnd.

Holder rikelig de tre para. Vokser jo så fort de små føttene. Hun på snart 3år har to par joggesko, støvler, finsko, støvler og sandaler.

Skrevet

poden på 18mnd har ett par støvler, ett par joggesko og ett par sandaler..

og så har han ett par vintersko (pakket vekk og brukes på nummer to til vinteren)

Skrevet

Jeg skjønner at jeg mangler litt fornuft ja.. *ler*

Skrevet

Legger til at jeg ikke har helt skodilla selv, selv om jeg trolig har ca 30par hvis jeg teller etter...er nøye med at finskoa skal passe til antrekket så jeg har i gull, sølv, hvitt, sort, grønt, blått, brundt, rødt osv osv... ;-))))) Jeg understreker igjen, jeg har IKKE skodilla. Farmor hadde det, hun hadde vel sikkert rundt 70par sko...

Skrevet

Junior (1.5 år) har 7 par sko.. Hvorav 3 par er barnehage-sko, og står i barnehagen..

Ellers har han 2 par i en str større, og 1 par i str over der igjen..

Skrevet

vi eier skobutikk, men jeg har alikevel veldig lite sko, samme med sønnen min...... har ikke skodilla...

sønnen min har et par førstegangs sko, et par sandaler inne i bhg, et par sander ute og gummistøvler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...