Gå til innhold

Ny pille fjerner magefettet - Hjemmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett i bladet og vet hva slags pille det er snakk om?

Har ikke veldig stor tro på at ei pille kan gjøre det...men ble litt nysgjerrig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, da skal jeg ta en titt der.

Gjest fantasiløs
Skrevet

Slankepiller hadde jeg holdt meg LANGT UNNA!!!!

Skrevet

Leste om den og det er en pille som er laget av urter og som har en utrensende effekt på kroppen. Så å kalle det slankepille blir jo helt feil. Når man renser kroppen vil man jo automatisk bli kvitt avfallsstoffer og organene vil fungere bedre, derfor kvitter også kroppen seg lettere med overskuddsfett blant annet.

Skrevet

Husker du navnet på dem? Kan det ha vært 30-days?

Skrevet

Er visst den 30-days kuren ja.... Er mange som reklamerer cor den at den fungerer..... Hmmm... kanskje prøve den??? ;)

Skrevet

Jepp!

En urteterapeut som har utviklet dem, så jeg hadde nok ikke vært redd for å prøve dem, kontra medisinske slankepiller. Utrensing i ny og ne kan alle ha godt av.

Skrevet

Ja om man ikke blir tynnere så blir man ihvertfall kvitt litt avfallstoffer.

Skrevet

Og blir kvitt overflødig væske etc.....:-D

Skrevet

Hvordan kan en si at "alle organer fungerer bedre etterpå" når en vet fra medisinske studier at slike utrensningskurer tærer hardere på de enn uten? Spes leveren om jeg husker riktig.

Skrevet

Har jobbet i nært samarbeid med phytoterapeuter og andre terapeuter som er dyktige innen urter og deres virkning i flere år tidligere. Det er spesielle sammensatte urter i rette mengde som er gunstig for blant annet leveren, og det er strenge regler for hva som er lov å selges, så om det er til salgs her i Norge, med de strenge reglene som finnes her, så skal det ikke være farlig for en frisk person å bruke det. Men for syke personer som går på medisiner advares det alltid mot å "hoppe" på slike kurer uten et samarbeid med leger.

Mariatistel som er en av urtene i nevnte produkt er noe av det eneste som faktisk virker cellefornyende på leveren!

Skrevet

fikk en sånn boks av en kollega på jobb i går, og har såvidt begynt å ta den da. jeg går på ketolysekur/lavkarbo i tillegg. er litt redd for at den skal lage uorden i ketosen min men men..vi får se. gjør den det så slutter jeg med den med en gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...