Gå til innhold

Vekt......

Hegemor og Marcusgullet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 1.69 høy og veier ca.75 kg. Vil det da si at jeg er tjukk??? Ikke alltid lett å bedømme sånt selv.....:o) Føler meg tjukk, men er vel egentlig ikke det....eller???:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Jeg er omtrent det samme selv (litt høyere og litt tyngre - he he)

Skrevet

Godt å høre, hehe;o) Skal prøve å ta meg sammen litt og trene masse hele høsten og vintern:o). Spiser altfor mye is nå på sommern;o)

Skrevet

nei du er ikke tykk. vekt har mye med kroppsbygning,muskelmasse og beinbygning å gjøre oxo. jeg mangler 2 kg til å bli overvektig ifølge min bmi,men er ikke d for å si d sånn :o) etter min mening vill jeg gå ned,mens etter andre begynner jeg å bli litt for tynn. jeg har bred beinbygning så beina vises fort på enkelte plasser...

Skrevet

Sant d, men den BMI'en kan være litt misvisende da:o) Har nok litt mye slask som må bort, ihvertfall på magen, hehe:o)

Skrevet

Det er rart det der med vekt. Har en venninne som er ca 1,70 høy og 75 kg. Er overhodet ikke tykk, ser helt passelig ut. Har en annen venninne som er 1,70 og 70 kg, som er litt mer lubben. Har vel noe med muskelmasse å gjøre. Skjelettet veier forøvrig omtrent det samme fra person til person, så det har ikke noe å bety for vekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...