GH73 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Hei.... For nysgjerrighetens skyld.......hva slags symptomer hadde dere i uke 5? Og en liten ting til.....når jeg hadde vært på do igår, kom det litt rød/gul/brunt + litt lysebrunt slim på dopapiret. Var bare den ene gangen....hva kan dette ha vært og er det grunn til bekymring?
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 jeg hadde mange sånne "blødninger! som du nevner der. det er helt normalt og ikke farlig veit ikke HVORFOR det er blod, men ekke farlig. took ul i uke 7 for å være sikker, for hadde tilogmed blødd små klumper. (om du gjør det, DRA TIL LEGEN) men spor av gammelt blod ekke farlig. jeg var kvalm og TRØTT!!!!!!!!!!! og vonde pupper. men ikke noe utover det. er i uke 10 idag jeg får ikke forandra nicket bare
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Jeg er vel i uke 5 nå og har ingen symptomer. Kanskje litt ekstra trøtt på kvelden?
LilleSolaMi<3 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 uke 5 nå,og jeg er trøtt,ømme pupper,oppblåst og støl(stikker og murrer til tider) i magen,og ganske så humørsyk! hehe
Elin snart mamma til 3 Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 gratulerer med mini i magen uke 5 hadde jeg et nært forhold med doen tror aldri jeg har løpt å tisset så mye. utenom det var formen ganske grei Nå i uke 10 har jeg stikninger i magen og ser at magen er kommet samt puppene
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 er i 5+5 i dag, er TRØTT hele tiden- kjempe kjempe trøtt, og menssmerter i magen ( svake), De to siste dagene har jeg hvert litt kvalm også, men heldigvis har dte ikke kommet enda i dag ( håper dte forblir borte.). også er jeg i litt rart huør- ikke sur, men still eog nokså kort lunte til tider ( stakkar snuppa mi:( )..... også bittelitt ømme pupper ( me bare brystvorten liksom- ikke noe mer). meni dag har jeg lite symptomer annet enn at jeg r trøt - blir esten redd når det "forsvinner... mne det kommer ofte litt senere på dagen, når jeg blir kjempe sliten... å ja- en enorm matlyst på kveldene- samtidlig som jeg er kvalm...
Sjarmtroll09 Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Er 5+4 i dag.. er veeeeldig oppblåst og har masse mensmurringer..Har såre brystvorter, er veldig var for lukter + blir fort sliten. Er i periodevis litt småkvalm, men ikke verre enn at jeg må tåle det Synes egentlig det er greit å kjenne litt, da er det liksom ikke så uvirkelig at jeg faktisk har en spire i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå