Gå til innhold

Hvordan blir det da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bf insisterer på å ha det eldste barnet 50%, og for å unngå bråk må jeg bare prøve det nå til han innser at det ikke er det beste for han!! Men hvordan blir det da med økonomisk støtte om jeg da altså har minstemann, som fortsatt ammes og må være hos meg, hele tiden og største 50%??? Håpløst, det vet jeg, men....Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du fødselspenger?

Skrevet

oj, gikk litt fort her:-)

Me kan du leve av fødselspenger så lenge? For jobber du bør du jo greie deg på ei lønning. Minsten kan uansett ikke ha 50/50 før den blir større (anbefales 3 år, men det kan man jo øke gradivs etterhvert). kanskje dere kan ha en intensjonsavtale om delt omsorg om et år eller to? Sånn at søsken ikke splittes...

Dersom du skal ha eneomsorgen får du jo os og tre barnetrygder og slikt, utfra hvor mye du jobber da. Ha et hyppig og godt samvær med far (viktig for den lille), og for all del, behold et snev av samarbeidsvilje:) Det gagner alle sammen.

Og du, fvk kan sikkert hjelpe dere på vei:)

Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar:) jeg har fødselspenger nå fram til oktober, skal studere fra januar...jeg vil gjerne samarbeide jeg og strekker meg langt for det, men vanskelig når en part bare nekter å snakke om noe som helst...mest for å straffe meg da! Siste jeg vil er at de to skal splittes og det håper jeg jo han innser snart også!

Skrevet

Vært på familievernkontoret? Ville bedt dem om mer hjelp dersom dere ikke har noen løsning enda. Og uansett om han VIL ha 50/50 med den eldste, så får du jo os og slikt for den minste vil jeg tro. Men aner ikke hvordan det er når du studerer,...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...