*Super*Mamman* Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg synes det er helt forferdelig. Aldri i livet om jenta mi hadde fått posert slik. Oppfordrer pedofile spørr du meg.. Men vet at mange synes dette var fin kunst, og støtter det...
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Jeg syntes heller ikke noe om det, og ville aldri finne på å bruke jenten min sånn som her, for å protestere mot en sak.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 syntes iche noe om det, ville aldri latt snuppa mi posere son..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå