M by M Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Våknet 07.20 av at det presset så veldig. Stod opp og gikk på do og hadde blødd. Gikk og la meg, fikk en ri kl 07.30 også begynte vannet å renne. Det kommer litt puljevis og på hver ri kommer det masse! Riene er 10-15 min i mellom og ikke veldig vonde enda, så skal spise litt også kjøre til sykehuset da de ville at vi skulle komme inn for en sjekk ihvertfall. Regner med dette vil ta noen timer, men gjør det ikke det, så er det en bonus. Når jeg kommer hjem igjen er jeg nok mamma til to :-)
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Å gratulerer Merker jeg gleder meg såå utrolig mye nå til det starter for meg og... Når har du termin?
Vannmelonen Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 I går ville du ikke føde Håper fødselen går greit og at det ikke tar altfor mange timer for deg Jeg er evig misunnelig..har termin 1. aug og er rimelig klar! Lykke til!
M by M Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2008 Takk! Termin 2 august, så vi er 10 dager "tidlig ute".
Mamma til to tette Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Lykke til, gleder meg til det skjer noe her også men må vel smøre meg med tålmodighet, akkurat 14 dager til termin i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå