Gå til innhold

Jippi, trening gir resultat.


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Jeg har jo begynt å trene litt lett for ca 14 dager siden og i dag tenkte jeg bare for morro skyld å prøve favoritt buksen min som jeg hadde føre jeg ble gravid og den gikk på i dag. Så jeg er fornøyd nå selv om vekten ikke viser det jeg vill, men det kommer etterhvert bare jeg får inn denne henge magen og det extra som har lagt seg rundt hoftene.

 

Hvordan går det med dere andre "slankere"/ trenere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei polarn :)

 

Føler det stort sett er deg og meg som er på disse trådene, hehe :) Er absolutt ikke i favorittbuksene enda, men smilet er stort når vekta viser -1,5 kg på en uke! Jeg gikk opp godt over 20 kg og da.. så har enda rundt 10 igjen. Men ned ca 15 kg siden fødselen er nå heller ikke så værst! (Viktig med litt pep-talk til seg selv, hihi)

 

Jeg SKAL inn i favorittkjolen om en mnd.. huff. Ønsk meg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg hadde gått ned 0,3 så ikke så veldig mye her, men har ikke vært så alt for flink heller da.

MEN i går var jeg og gikk tur på 2,5 time.... Var ikke meningen den skulle være så lang og nå har jeg flere vannblemmer og litt vondt i kroppen kan man si :-s

 

Mannen skulle plukke oss opp når han reiste fra trening og den ble selvfølgelig litt lengre enn normalt i går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel slenge meg på denne tråden jeg også;) Kommer fremdeles ikke inn i olabuksene mine som jeg brukte før fødselen. Måtte ut og kjøpe et par bukser her en dag, da jeg ble en smule lei av å gå i baggy bukser fremdeles! Men NÅ, nå skal jeg inn i de gamle klærne mine igjen!! De buksene jeg ikke kommer inn i nå, brukte jeg langt ut i graviditeten, huff:/ Gikk opp 21 kg i svangerskapet, aner ikke hva jeg veier nå, har ikke turt å stelle meg på vekta ennå, siden jeg vet jeg blir skuffa sålenge jeg ikke får på buksene. Men nå skal jeg snart ta en tur på vekta, og se hvor langt jeg har igjen for å bli som jeg var igjen...

 

Synes dere er flinke og motiverte jenter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min første joggetur unnagjort :)

 

Formen er absolutt ikke som den var før jeg ble gravid nei.. jeg var bokstavelig talt lilla i ansiktet da jeg kom hjem.

 

Ikke får jeg på meg buksene jeg kunne dra rett av før jeg ble gravid heller.. men det kommer vel.. Vi får ta tålmodigheten og en god porsjon mosjon til hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også måttet anskaffe nye bukser. ikke sjans til å få på de "gamle".....

gikk opp 23 kilo under graviditeten og har ennå 10 kilo igjen før jeg er på normalvekta. håper på å komme inn i buksene mine igjen, men har fram til nå vært veldig dårlig på trim/trening. må vel en skjerpings til tenker jeg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente første gang 4 uker etter fødsel og det gikk veldig bra faktisk... Hadde litt smerter i magemusklene da de ikke hadde trukket seg helt sammen enda, men det var kun de første gangene.. Spiser MASSE, men har allerede gått ned de 18 kiloene jeg la på meg + 2 til. Dette er min første så kan vel være det går tyngre neste gang? Trodde jeg skulle slite mer men har gått veldig greit. Er faktisk mer bekymret for å bli helt skrapa, men er deilig at en kan spise hva en vil for en gangs skyld. Tuppa spiser veeeeldig mye så hun tar vel alt fra meg tenker jeg";) Lykke til iallfall, er jo tross alt bare nesten tre mnd siden vi fødte et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at jeg kansje er litt hard mot meg selv...

 

veide 87kg på det meste under graviditeten og har gått ned til 70kg så langt...er veldig utolmodig,men må vel bare innse at dette tar tid!

 

(Veide 63 før graviditet) fødte 24 mai...

 

torsdag begynner treningen igjen,det gleder jeg meg masse til!

 

Godt å se andre i samme båt! Det gir litt extra puff;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har nok noen kilo før jeg er på trivselsvekta ja, men strever ikke så mye med det ennå. Skal amme ferdig før jeg begyner med slanking i alle fall. Har slitt med store ryggsmerter siden fødselen, så det har ikke blitt noe trening på meg :-( Men jeg har sånn enormt til søthunger, så jeg hvet ikke mine arme råd :-( Blir ikke mindre av det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er plutselig veldig sugen på noe søtt... aldri spist så mye syltetøy som nå-... jeg har nå 70% sjokolade,nøtter og små saft is liggende hvis det skulle bli krise... der er ikke så "farlig" snop og vekten går sakte men sikkert ned:D

 

-bare et lite tips;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...