LillyLilly Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Da næremer jeg meg en sinnsyk lignende tilstand her!! I natt klarte jeg ikke ligge meg til å sove før jeg hadde ryddet soverommet mitt og tørket støv over det hele. Det trengtes, men kunne jo gjort det på dagen. Men neida, prøvde å ligge meg flere ganger, men lå bare å tenkte på hvor jeg burde gjøre av ting og hva jeg sikkert kunne kaste eller kvitte meg med!! Skremmer meg selv!! Det er godt min kjære jobber natt og ikke er hjemme for tiden, for om han hadde vert det så hadde han fint måttet rydde ut kontoret sitt i natt (det skal bli baren rommet). Da jeg fortalte han dette i telefonen i dag tidlig mente han at det var på tide, at jeg burde begynnt for lenge siden!! Vi får se hvordan det går i natt da, er jo en stor mulighet for at kontoret blir ryddet uten hans hjelp!! Noen som begynner å bli like gal som meg eller er jeg kanskje en smule unormal for øyeblikket!!???
Siddisen Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Haha, jo jeg tenker på det hele tiden, men er sjelden jeg orker
LillyLilly Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Orker som regel ikke jeg heller, men i natt kom ånden over meg liksom. Har blitt som en Dilla på en måte, "må ha det, bare må ha det", men "må rydde, bare må rydde!!!" Håper det går over av seg selv da, for jeg kan ikke holde på sånn i knappe seks uker til!! Jaja, skal vel ikke klage, det blir jo rent og ryddigt før lille gutt kommer da om ikke annet!!
Lilja121 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Håper jeg får det sånn snart :-) Vi flyttet for et par måneder siden og har fremdeles masse uåpnede eller halvfulle esker stående. Trenger en litt sånn hormonstyrt manisk periode for å få alt på plass!
LivK har født Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Hehe, har hatt det sånn lenge, i tillegg til at jeg MÅ vaske alt som tåler det med klorin og Jif skurekrem (hvit). ELSKER å bygge rede! Men må ta det litt mer med ro kjenner jeg, går på overtid her nå...
ntnjen Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 hehehehe!! ler så jeg skriker her!!! Jodda jeg styrer litt selv er hos svigers vært i en å halv uke sååååååå jeg gleder meg te å komme hjem! å vaske do!!! hehehe har dilla på det! jhjemme må jeg bare vaske doen flere ganger for dagen! Å gjett om doen her i dag skal vaskes !! jeg Hater skitne do!!!!hehehe Å har lystt å rydde hele tiden! , men får ta det igjen når eg kommer hjem!!!Kan liksom ikke gjøre det her!hehehehehe!
LillyLilly Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2008 Eneste som plager meg med dette da, er at jeg må ta igjen tapt natte søvn midt på dagen!! Sov bare 4 timer i natt pga rydding, så nå har jeg sovet siden halv ti!! På tide å stå opp igjen for andre gang nå!!
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Jeg får heller ikke sove om natta pga gjøre-lyst. I forgårskveld laget jeg meg en things-to-do-liste, og da ble jeg liggende i flere timer og fundere over når jeg skulle gjøre hva! Dessverre var det en del ting der som ikke passer for nattarbeid, som feks å pusse ned terrassen og male den, :-) så da begynte jeg å sy dynetrekk til babyen istedet. Kan hende at naboen i etasjen over ikke var storfornøyd med symaskina mi kl 3 på natta... =) Ellers er jeg heldigvis ferdig med alt av innkjøp, så det er bare ting som må gjøres hjemme som gjenstår. Og det er jo strengt tatt ikke noen krise om en snur døgnet litt, spesielt ikke for meg som er temmelig fødeklar, og dermed ikke har noen jobb å stå opp til! Men du som ennå har igjen 6 uker bør kanskje krysse fingrene for at arbeidslysta roer seg litt, så du får slappa av! =)
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 jeg kjenner meg godt igjen,vasker og rydder hele dagen og går bare å planlegger hvor det skal vaskes/ordnes etterpå,føler ALT må være på stell når lille vennen kommer:)orker bare litt i gangen da,men her lages det lister over alt som må gjøres....hihi,barnefaren har fått ukesoppdrag over det han MÅ gjøre:)
LillyLilly Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. juli 2008 Jeg er jo da "heldigvis" sykemeldt, og har vert det siden mars så skulle jo tro det var kjempe ryddig, rent og klart til lille gull kommer, men med bekkenløsning kommer en bare så langt i gangen!! Men det er jo heldigvis ikke noe problem å snu døgnet litt uannsett! Lille gutt i magen lever ett salig natteliv så det er jo ikke som om jeg får sove uannsett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå