Northernlights Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Dachsen sitter på foten min..haha, hele tiden når jeg sitter her! Og reiser jeg meg for å gå noen steder, følger hun etter meg. Overalt! Jeg har en varm flekk på foten (4 tær) fordi rumpa hennes MÅ sitte akkurat der. I alle dager er det med henne? Elsker hun meg så høyt at hun ikke klarer være borte fra meg?
Bea <3 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Vi har også dachs, herlig hunderase dog noe spesiell! Ja! er vel et greit svar på ditt spørsmål! De elsker uforbeholdent og skaffer seg personlige venner mens noen mennesker nedlater de seg ikke til å se på en gang.Skulle hun finne på å sovne, skal du ihvertfall ikke få sjangsen til å forlate henne uten at hun merker det! De blir nærmest avhengig av deg. De har jo også en enorm beskyttelsestrang ovenfor "kongen" (det er sikkert deg) og utvalgte av kongens nærmeste, Vet hun hvor du er, så er hun bedre rusta til å beskytte deg mot eventuelle "fiender". Fantastisk smarte er de ogs! Så skamfulle om de har gjort noe galt- og som aldri blir fornøyd før senga eller teppet er omhyggelig plassert, gnudd på, flytta på, supplert med ei pute eller teppe til eller hvorfor ikke en sko, og prøveligd før de endelig kan legge seg og slappe av. Dessuten har de veldig lett for å lære seg ord og kommandoer- om de gidder å gjøre det er en helt annen ting!
Expat Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Nettopp, hun vil vite hvor hun har deg. Helt vanlig med hunder det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå