Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 kan jeg ikke bare slå av den føkkings pcen nå? NÅ MED EN GANG```???
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Du har kanskje problemer med å finne av knappen?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Kjære moderator. Det er jobben din å se oss fra kulissene. Du kan ikke bare skru av når det måtte passe deg. Selv om vi oppfører oss som 13 år gamle jenter.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Jeg vet vi er avhengihetsskapende. Helt uimotstålige. Men hate oss kan du godt gjøre. Godt når det gjør litt vondt. Kiss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå