2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 er så utrolig varmt her så får ikke sove!! vifta på fult vedsiden av meg,åpnet alle vinduer, men koker..... VARMT!!!
fru lykkelig Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Varmt ja, men jeg plages mest med bekkenet. Bare vrir meg for det gjør vondt i alle stillinger. Har så mye sure oppstøt at jeg blir kvalm, gulper skikkelig... Deilig. Andre våkenatta på rad nå. Æsj! Skulle ønske jeg var ferdig i morra!
Helle07 Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 er nok våken jeg og, men det er pga at jeg er på nattevakt:( vil hjem å sove i sengen min...
anette&tutta mari :) Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 veldig våken. orker ikke gå å legge meg enda, er altfor varmt på soverommet. . . sitter her og koser med kattene mine.. og BIM da:) og kjenner at tutta sparker i magen!
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 uff, hørtes veldig slitsomt ut hormonbomba!! får håpe du snart er i mål! er vanskelig å finne stilling å ligge i med BL, men er ennå verre når en skal ta hensyn til å ligge høyt med hode oxo! uff,mesunner deg ikke nei! lenge til termin eller?? har nettopp spist litt kanel å ser om det vil ha noe effekt! er så lei nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! går med konstant murring,nedpress å kynnere! er så sliten å lei! ingen krefter å en aktiv gutt å ta meg av i tillegg! så irriterer noe vilt når en endelig får tid til å slappe av så får en jo ikke til det en gang, er jo alltid noe!! så på været imorra oxo, blir jo like varmt!!! sukk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå