Gå til innhold

Jeg tror jeg har hatt en spontanabort:( litt detaljer..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menstruasjon har vært forsinket i over en mnd, noe jeg egentlig ikke bekymret meg over så veldig, da jeg fødte for ett år siden, og ikke hadde regnet med regelmessig menstruasjon enda. Men natt til lørdag kom "mensen", og de kommende dagene hadde jeg veldig vondt. Søndag knakk jeg sammen ved oppvaskbenken pga. smertene. Jeg tenkte som så at dette sikkert bare var menssmerter.. Men uvanlig vonde var de..

På mandag var jeg på jobb, og gikk for og skifte tampong, rett føre hadde jeg hatt enorme smerter i underlivet/magen.. Tok ut tampongen, og skulle surre den inn i litt papir, da jeg så en "klump", ganske blodig, som hang fast på tampongen.. Den var vel rundt 3-3,5 cm lang, torte ikke se så nøye på klumpen... Men for meg så det veldig ut som det var et lite "hode" der da, hadde samme formen som et bittelite foster/embryo-ett eller annet...

Etter denne hendelsen, forsvant smertene, og også "mensen".. Hva mener dere? Skal til legen i morgen for og høre såklart.. Føler meg helt tom.... hverken lei meg eller lettet.... Huff..

Må nevnes at i dag(tirsdag) da jeg var på jobb, skle jeg og datt over en eske, med magen først, og jeg fikk veldig vondt, men varte ikke lenge... Men etter dette kom enda en blødning, som nå er borte..

Hilsen meg...Som er anonym nå... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Trist at du mistet.

Jeg fikk selv intense smerter da jeg mistet og det ble mye bedre etter at embroyen kom ut (8+2). Hadde smerter i mage og korsrygg. Blødde i ca en uke. Det høres ut som du har hatt en sa, du kan evt få bekreftet hos en gynokolog. Det er lurt at du får ultralyd for å sjekke. Hvis man har rester inni kan man få infeksjon. Da jeg mistet, hadde jeg noe blodrester igjen og måtte ta tabletter for å drive ut restene.

Ønsker deg lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...