Gå til innhold

Da har dilla`n meldt seg :P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått superdilla på sånne digre rosa vepsebol, spiser ca 6(!) pakker om dagen :o

fælt å spise så mye søtt, men blir gaal hvis jeg ikke får det :P hehe

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..jeg har hatt dilla på de rosa smurfedropsene..."fruktputer" nam nam..:) men har roet seg litt nå.. spent å se hva neste blir:)

Skrevet

Dundersalt og pulverpadder her. Huff, håper det ikke går ut over blodtrykket med så mye salt..

Skrevet

Hadde dilla på rosa vepsebol forrige svangerskap.

Hittill er jeg så dårlig at jeg ikke fyser på noe ennå.

Skrevet

godt å høre det ikke bare er meg som spiser godteri da :)

Skrevet

her er det isiter og tørre havre knekkebrød fra wasa=) nam... å jordbær da!

Skrevet

Jeg hadde først dilla på fisk, så appelsiner, så melk, melk og atter melk.. Må ha det, bare må ha det!!

Skrevet

Jeg også hiver innpå rosa vepsebol, de er fantastisk gode! Har et lager i skapet... redd for å gå tom... he he ;)

Gjest Mammamoms
Skrevet

MELK!!!

Har alltid vært glad i melk, men nå går det en hel del glass om dagen! Det hadde igrunn vært godt med ett nå også, (slikke seg om munnen).

Er også glad i godteri, men ingen bestemt dilla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...