Popelko Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Har fått superdilla på sånne digre rosa vepsebol, spiser ca 6(!) pakker om dagen fælt å spise så mye søtt, men blir gaal hvis jeg ikke får det hehe
><><><liten jente><><>< Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 hehe..jeg har hatt dilla på de rosa smurfedropsene..."fruktputer" nam nam.. men har roet seg litt nå.. spent å se hva neste blir:)
HH72 Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Dundersalt og pulverpadder her. Huff, håper det ikke går ut over blodtrykket med så mye salt..
Mayken Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Hadde dilla på rosa vepsebol forrige svangerskap. Hittill er jeg så dårlig at jeg ikke fyser på noe ennå.
Popelko Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 godt å høre det ikke bare er meg som spiser godteri da
Edelweis Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 her er det isiter og tørre havre knekkebrød fra wasa=) nam... å jordbær da!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Jeg hadde først dilla på fisk, så appelsiner, så melk, melk og atter melk.. Må ha det, bare må ha det!!
Utrolig fornøyd frue. Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Jeg også hiver innpå rosa vepsebol, de er fantastisk gode! Har et lager i skapet... redd for å gå tom... he he
Gjest Mammamoms Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 MELK!!! Har alltid vært glad i melk, men nå går det en hel del glass om dagen! Det hadde igrunn vært godt med ett nå også, (slikke seg om munnen). Er også glad i godteri, men ingen bestemt dilla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå