Gå til innhold

Når jeg eeeeeeendelig fant matboks med navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

så skal bhg slutte med matpakker:( Skal jo bli litt deilig, men utrolig typisk. Andre her hvor ungene får alle måltider i bhg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor fant du matboks med navn? Har lett etter det jeg og... :)

Min får alle måltider i bhg. Hvis hun kommer før 8.30 får hun frokost der, lunch ca. 11.30 - soving - og så frukt etter soving, ca. kl. 14.30.

Skrevet

Her får de alle måltider i barnehagen. Det har vært veldig greit syntes jeg. Får tre måltider til dagen med skive og frukt. Og av og til annet enn skive midt på dagen da.. En dag i uka går hele b.hagen på tur, og da har de hatt med seg hver sin matboks til turmat da.

Skrevet

Vet ikke hvordan de gjør det med turdagene enda. Blir veldig greit tror jeg... spes siden mannen aldri tar ut matbokser av sekken. Fant en rimelig grønn en i dag. Det er snart 4 uker siden ungene gikk ut i ferie:(

Skrevet

Ja veldig herlig med "grønne"matbokser.. Og vanskelig å få de ut av sekken ja.. Nå starter min snart på skolen og da blir det jo matboks hver dag.. Må få lært han opp i å ta den ut av selv hehe:)

Skrevet

Eldste her er heldigvis relativt flink til det:) Hun smører faktisk matpakke selv hver eneste dag også:)

Skrevet

Hvor HVOR fant du det???

Skrevet

Nei, jeg har skolefriiii joooo:-D *glise bredt*

Hva har blondie gått glipp av nu da??

Skrevet

Du får sjekke postkassen din da. Frierbrevene står i køøøøøø hehehe

Skrevet

Huh? I`ve NOT got mail.. *hrmpf*

Jeg tusler en tur til den nettbutikken jeg ikke har nevnt og snoker jeg da..

Skrevet

Fy fxxx leader!!! BankID??? Im klikking!!

Can u plis send me a message with your non existing accountnumber, and I will "overføre" money?? *håpe ikke moderator forstår min amazing engelsk*....

Skrevet

hehehehe er et krav om den id saken vøtt. Vi ordner det på en eller annen måte. Nå tusler jeg i seng her.... så jævlig lei regnskap at jeg tror jeg må spy først:(

Skrevet

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

hehehe..

Jeg skal ordne det bank greien tomorrow there is, så det fikser seg nok i morgen skal du se!!

Good night sweetie!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...