Gå til innhold

Hvor lang tid på lappen brukte DU, pluss antall timer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil finne ut et sånn ca nivå her, jeg nærmer meg nå¨mål...og har kjørt mindre timer enn forventa til nå, læreren mener jeg trenger kun halvparten av det jeg selv trodde jeg trengte i starten, nemlig kun det obligatoriske, pluss et par ekstra for finpuss...

Starta for over 3uker sia....har 3uker å meg før skolestart...litt spent, 2uker fikk jeg jo ikke kjørt nesten noe også skal det legges til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde 10 kjøretimer innkludert testoppkjøring:) Ble en billig lapp på meg ivertfall. Hadde kjørt myyyyye bil sammen med familien da.

Skrevet

Jeg hadde vel 5 kjøretimer,+ det obligatoriske. Hadde øvelseskjørt en del da. Brukte noen (ca 5 tror jeg).

Men så kommer det jo an på hvor man kjører opp også.

Skrevet

Kjørte opp for "hundre år" siden, hadde ni kjøretimer totalt. Aldri kjørt før jeg begynte på kjøreskolen, det mente de var et stort pluss (ikke lært noen uvaner:)) Brukte ca to mnd på å få lappen i "boks"

Skrevet

Kjøpte en pakke med 18 timer. tok alt det obligatoriske fra November til desember mens jeg gikk gravid. Hadde lanneveis kjøring på termin datoen, så kjørelæreren hadde litt nærver. Spurte hele tiden om jeg kjente noe. Har ikke kjørt siden januar, har teorien og oppkjøringen igjen.

Skrevet

Fikk til alt på 4 uker. Tror jeg hadde 14 timer, pluss glattkjrøing/mørkekjøring. Men det var sånn ekspresskurs med høy strykprosent.

;o)

Jeg sto med glans fordi jeg ikke hadde råd til å stryke, og fordi jeg var 6 mnd på vei med nummer 2. Så jeg MÅTTE klare det,

Skrevet

haha...jeg har ikke TID til å stryke, det vil bli direkte katastrofalt her siden det gjør levering og henting håpløst når jeg skal i gang på skolen.

;-)

Er forferdelig motivert, så her skal jeg øvelseskjøre fra torsdag og i hele helga siden vi har ungefri....skal kjøre flere forskjellige biler og "veiledere" på toppen for å ikke lage meg noen sære uvaner....mast med til øvelseskjøring med alt fra tante, til tantes samboer, venneinner og kompiser her nå...pluss den sære fyren jeg lever med da som i hvertfall ikke er en piknic å kjøre med, en sensor vil bli en bagatell å ha vedsiden av seg etter han her..haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...