Gå til innhold

Hva faen er Bank ID???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grrr.. Skal betale noe på nettet, og må oppgi bank id som jeg logger meg på nettbanken min i Dnbnor med. Ja, da bruker jeg fødselsdatoen min jeg, og trykker på sånn brikke, og passord.

Helsokottan!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den svarte brikka som er bank ID`n din.

Skrevet

Tror det er koden på brikken:) Hva har du kjøpt da??

Skrevet

Det er brikka tror jeg

Skrevet

Nei, det er visst noe ny drit.. (sorry). Må ha det for å komme inn på nettbanken min og nå!! Ja, så FINT, det har ikke jeg!

Står, den koden kan du bestille på dine sider, ja men så helsike få meg inn på mine sider da!!!!!

Håper Dnbnor betaler purregebyrene på regningene mine og da! Jeg har ikke fått noe bank ID!

*bytter bank*

Skrevet

Du kan nok betale regninger uten.... det kan ivertfall jeg. De skal over på en ny pålogging, men er jo en overgangsfase......

Skrevet

Hvis du har den svarte brikka hvor du får 6 siffer når du trykker, har du det du trenger for å logge deg inn i nettbanken.

Først taster du f.nr, så kommer det opp ett felt du skal taste inn de 6 siffrene, og under der et passord, så skal du være på nettbank.

Jeg har også DnbNor, og det er i hvertfall sånn jeg gjør det.....

Skrevet

Nei, hele siden kommer opp med BankID, og et eller annet jævla blidt ansikt.. Noe jeg ikke setter spesiellt pris på akkurat nå!!

Jeg trykka og ordna of nå er jeg sperret for jeg har forsøkt for mange ganger??!

Det går ikke logge seg inn, bare det forbaskade bankID som kommer opp!!

Står bare i.d liksom, så taster jeg fødselsnummeret, så kommer monsteret BankID opp!! Ingen svart brikke!

Jeg takler dårlig slike forandringer kl. halv ett om natta!!

Skrevet

Når du har bank ID så må du taste inn først koden fra brikken og så taste inn personlig passord. Siden du får opp siden med Bank ID så må du ved en eller annen anledning ha trykka ja, elelrs hadde du ikke fått den opp. Man kan nemlig trykke nei takk og velge å utsette det.

Skrevet

*dytter*

Skrevet

I teorien har du fått et brev fra banken om dette. Det er mulig at du må installere Java på pc'n din for at det skal virke. Men det er ikke så vanskelig. Ring for hjelp, du, hør om du har fått tilsendt noe!

Skrevet

*dytter*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...