Twintipp og himmelblå Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Grrr.. Skal betale noe på nettet, og må oppgi bank id som jeg logger meg på nettbanken min i Dnbnor med. Ja, da bruker jeg fødselsdatoen min jeg, og trykker på sånn brikke, og passord. Helsokottan!!
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Tror det er koden på brikken:) Hva har du kjøpt da??
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 Nei, det er visst noe ny drit.. (sorry). Må ha det for å komme inn på nettbanken min og nå!! Ja, så FINT, det har ikke jeg! Står, den koden kan du bestille på dine sider, ja men så helsike få meg inn på mine sider da!!!!! Håper Dnbnor betaler purregebyrene på regningene mine og da! Jeg har ikke fått noe bank ID! *bytter bank*
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Du kan nok betale regninger uten.... det kan ivertfall jeg. De skal over på en ny pålogging, men er jo en overgangsfase......
Heira☆ Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Hvis du har den svarte brikka hvor du får 6 siffer når du trykker, har du det du trenger for å logge deg inn i nettbanken. Først taster du f.nr, så kommer det opp ett felt du skal taste inn de 6 siffrene, og under der et passord, så skal du være på nettbank. Jeg har også DnbNor, og det er i hvertfall sånn jeg gjør det.....
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2008 Nei, hele siden kommer opp med BankID, og et eller annet jævla blidt ansikt.. Noe jeg ikke setter spesiellt pris på akkurat nå!! Jeg trykka og ordna of nå er jeg sperret for jeg har forsøkt for mange ganger??! Det går ikke logge seg inn, bare det forbaskade bankID som kommer opp!! Står bare i.d liksom, så taster jeg fødselsnummeret, så kommer monsteret BankID opp!! Ingen svart brikke! Jeg takler dårlig slike forandringer kl. halv ett om natta!!
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Når du har bank ID så må du taste inn først koden fra brikken og så taste inn personlig passord. Siden du får opp siden med Bank ID så må du ved en eller annen anledning ha trykka ja, elelrs hadde du ikke fått den opp. Man kan nemlig trykke nei takk og velge å utsette det.
Expat Skrevet 23. juli 2008 #11 Skrevet 23. juli 2008 I teorien har du fått et brev fra banken om dette. Det er mulig at du må installere Java på pc'n din for at det skal virke. Men det er ikke så vanskelig. Ring for hjelp, du, hør om du har fått tilsendt noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå