Gå til innhold

Var dere med barna deres første skoledag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror ikke vi skal være det her. De har hatt en bli kjent dag før jul i fjor, en blir kjent dag i vår der vi satt i SFOen i to timer, mens de var alene. De som ville kunne være med barna hele tiden da. Så har de vært på "skattejakt" med barnehagen, og øvd seg på å finne fram til de forskjellige stedene..

men har forstått det slik at første skoledag, skal vi bare være med litt kanskje en time eller to så gå hjem, og de klare seg selv. Hvordan har det vært hos dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja. Man er med de, så skal rektor holde tale osv osv. Så er de alene på slutten av skoledagen

Skrevet

Var med ei lita stund, så måtte foreldrene dra. Mange foreldre med tårer i øye kroken:0) Kan ikke tro gullet begynner i 5. klasse til høsten...Hvor ble det av tiden?

Skrevet

Fulgte han dit, hadde belaget meg på å være der en stund, men det var 1 el 2 foreldre der, spurte han om jeg skulle være der, men han sa jeg bare kunne gå, så da gjorde jeg det. Han kjennte jo mange der fra før.

Skrevet

Ja det blir spennende.. Han var der jo alene den dagen i mai når de skulle få bli kjent. Så jeg får nok også gå hvis det blir slik at foreldrene skal gå hjem. Vi bor heldigvis ikke så veldig langt i fra så jeg skal nok klare å følge han opp og hente han hjem igjen så lenge han vil det. Er bakker rett opp da, men får ta min tid. Jeg har jo termin i oktober, men håper han finner noen som han kan ha følge med om dagene, er iallefall en vi kjenner men han går klassen over, men tror de begynner og slutter på likt nesten alle dager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...