Plutselig_gravid Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Lillegutt blir storebror i mars. Er litt bekymret siden jeg hadde exu i april og opererte bort en eggleder. Skal heldigvis på ul i neste uke så krysser fingrene for at spiren sitter på riktig plass denne gangen. Noen som har blitt gravid etter exu her? Er det større sjanse for SA så kort tid etter operasjon?
chill+enda en til Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Hei! Så kjekt å høre, gratulerer :-) Jeg ble gravid igjen ca to mnd etter min exu også. Hadde exu i april'06, og fikk en gutt i mars'07. Fjernet den ene egglederen. Nå er jeg forresten gravid igjen, på første forsøk etter pilleslutt. er i 9.uke, og foreløpig ser det ut til å gå rette veien. Aner ikke om hvordan prognosene er ang SA etter exu, men vil anta at det ikke er noe større sjans enn tidligere. Sørg for at du får deg en tidlig ul da, slik at det kan utelukkes exu denne gang. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Har ikke peil, men vil gratulere deg med spire:) Masse lykke til!!!
Plutselig_gravid Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2008 Takker begge to:) Egentlig helt utrolig dette her. Har nemlig spist synfase p-piller hver dag + bare en eggleder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå