Gå til innhold

Skal på avvenning.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så utrulig trøtt og uopplagt en lengre periode uten å helt skjønne hvorfor. Så viser det seg at allergimedisinen min er rene sovemedisinen for meg. I går slutter jeg så det blir spennende å se om formen stiger, idag har den vært sinnsykt mye bedre enn i går. Trøtt, uopplagt, tungt å røre meg osv osv er ikke nå koselig på sommeren. Nå er det avvenning og energiskapelse som skal til. Håper bare det hjelper.

Skal selvsagt prøve å få annen medisin, ellers blir jeg jo dårlig av det også. Phuuu noe skal det være!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg må på avvenning selv snart. Blir alt for mye øl i ferien til.........

Skrevet

Hehe ja rus er rus uansett :) vært på to festivaler med kun en helg mellomrom så tror jeg er metta for resten av sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...