skorpionfruen Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Har vært så utrulig trøtt og uopplagt en lengre periode uten å helt skjønne hvorfor. Så viser det seg at allergimedisinen min er rene sovemedisinen for meg. I går slutter jeg så det blir spennende å se om formen stiger, idag har den vært sinnsykt mye bedre enn i går. Trøtt, uopplagt, tungt å røre meg osv osv er ikke nå koselig på sommeren. Nå er det avvenning og energiskapelse som skal til. Håper bare det hjelper. Skal selvsagt prøve å få annen medisin, ellers blir jeg jo dårlig av det også. Phuuu noe skal det være!
Piri Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Tror jeg må på avvenning selv snart. Blir alt for mye øl i ferien til.........
skorpionfruen Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Hehe ja rus er rus uansett vært på to festivaler med kun en helg mellomrom så tror jeg er metta for resten av sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå