Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 1. begynte å krype? 2. begynte å gå? 3. sluttet med smokk? 4. fikk sin første tann? 5. begynte å sykle uten støttehjul? 6. lærte seg å svømme? 7. Hva sier de mest nå for tiden? 8: favoritt leke/ting å gjøre? Min eldste nå 6 år..gutt.. 1= 8 mnd 2= 12 mnd 3=13 mnd 4=11 mnd 5=vil ikke prøve 6=kan det ikke enda..virker redd, og er fryktelig tynn så tror han blir fort kald.. 7=å fytti grisen.. 8=alle gutteting, leke krigere og borg, og se tv.. Nr to 3 år og 8 mnd..jente.. 1=8mnd 2=15,5mnd 3=begynte aldri med det.. 4=7mnd 5=har akkurat begynt med støttehjul 6=er ikke redd for vann og elsker å bade, men langt fra å kan svømme. 7=har du bæsja har du prompa har du ingebær i rumpa..(skal være bringebær.. går om igjen å om igjen her, hakk i plata..). 8=prinsesseting og å sminke seg og kle seg i kjoler.. Jada kjeder meg litt ja.. Men heng dere på hvis dere vil, så blir vi litt mer kjent med barna deres:) Det var bare de tingene som datt inn i hodet mitt..
lillebror er " forsinket" Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Sorry, men alt detta gidder jeg ikke svare paa. Faar heller ta det en dag jeg kjeder meg skikkeligt..............
alleminesmå Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 1. begynte å krype? 2. begynte å gå? 3. sluttet med smokk? 4. fikk sin første tann? 5. begynte å sykle uten støttehjul? 6. lærte seg å svømme? 7. Hva sier de mest nå for tiden? 8: favoritt leke/ting å gjøre? Jente nå 15 1.5mnd 2. 13 mnd 3. 2 år 4. husker ikke 5. 5 år 6. 7 år 7 ååååh 8, da hun var liten prinsesse doktor Gutt 2 år 1. 7 mnd 2. 12 mnd 3. bruker enda 4. 8 mnd 5.er ikke gammel nok 6. samme 7, Buss 8. biler og buss Kjeder meg.... Stem gjerne https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590
boble <3 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Gutt 10 år: 1. begynte å krype? 6 mnd 2. begynte å gå? 10 mnd 3. sluttet med smokk? 2,5 år 4. fikk sin første tann? 6 år 5. begynte å sykle uten støttehjul? 4 år, men nå vil han ikke sykkle lenger. 6. lærte seg å svømme? 6 år 7. Hva sier de mest nå for tiden? Han snakker konstant, men ikke noe han sier mer enn andre . 8: favoritt leke/ting å gjøre? Fotball, Leke Star Wars, Spille ps Jente 1 år: 1. begynte å krype? 5 mnd 2. begynte å gå? Tar noen skritt, men går ikke enda. 3. sluttet med smokk? Bruker smokk når hun skal sove. 4. fikk sin første tann? 6 mnd 5. begynte å sykle uten støttehjul? Nettopp fått sin føste sykkel, med 3 hjul. 6. lærte seg å svømme? Svømmer ikke alene. 7. Hva sier de mest nå for tiden? pappa, mamma, titt titt, heeeeei, deeeer. 8: favoritt leke/ting å gjøre? Leke med ball, sykkelen sin, plaskebasseng, tromme, biler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå