:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 den er jo i hovedsak til småen...
Feit og freidig <3 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Kanhende du kan bruke eplemost istedet? Går ihvertfall bra når man lager blåskjell....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 hm... det kan jo hende. det skal være en trør vithvin, så eplemost blir vel det samme men det gjør sikkert ikke mye. og eplemost har jeg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Du har drekki opp vinen du..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 hehe.. selvsakt :-) ler meg skakk trodde ikke noen skulle greie og få meg til og le i kveld, takk :-)
dama Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 det finnes da andre måter å ha fondue på.. må ikke ha hvitvin? ostefondue, sjokoladefondue, bare oljefondue... eller er det noe jeg har gått glipp av her?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2008 det er ost jeg tenkter på.. det fins sikkert uten hvitvin. men jeg kan ikke oppskriften og finner heller ikke på kvasir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå