~sjiraff~ Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har planer om å lære meg å drikke hvitvin. Hender en gang i skuddåret at jeg drikker en jeg liker, men husker jo selvfølgelig aldri navnet på disse. Jeg vil gjerne ha en frisk hvitvin som ikke er for sur og absolutt ikke for søt. Er veldig glad i rødvin, spesielt spanske. Liker ikke det jeg har smakt av australske.
Feit og freidig <3 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Petite chablis- alle variantene!! Er frisk og god, passe både til skalldyr og som bordvin,nam nam<3 .
boble <3 Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Petite Chablis er god ja, trygt kjøp som I lIve og lykkelig sier i alle varianter:0)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Winter hill - frisk fyldig Petit Borguiose (skrives ikke sånn) - frisk og fyldig Sancherre Grand Reserve - veldig god (dyr) Vet du hva slags druer du har drukket da? Eller vin, så kan du jo jobbe ut fra hva du ikke vil ha.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Prøvd å kjøpe en i stedet for lage av rabarbra i badekaret?
Piri Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Jepp. Hadde min debut med black tower og blue nun, så det henger vel igjen derfra, tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå