Gå til innhold

gravid i eggstokken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blitt gravid i eggstokken? hvordan føles det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I april var jeg gravid i egglederen.

Var helt SYKT vondt. Unner ikke min værste fiende. Gikk inn og ut av bevissthet og ble kjørt i hui og hast med ambulanse til sykehuset.

Men, da hadde det gått så langt at jeg hadde store indre blødninger i buken og egglederen hadde sprukket.

Skrevet

Uff så fælt det må være...

Jeg tror nok det hos meg er bare en ny cyste, fjerna en i april for jeg har vert plaget med det nesten et år...

Jeg bare lurte på hvordan det var når man er gravid i eggstokken fordi jeg i tilleg har hatt gravidsymptomer noen dager nå... Hadde en SA for 3,5 uker siden og har nå fått samme gravid symtomene igjen som da pos test...

Det kan jo både være cyste og svangerskap eller bare cysten som skiller ut hormoner, ikke vet jeg.. Har tatt meg en smertestillende og er på vei i seng, ringer gyn i morgen, om det blir verre i løpet av natta ringer jeg legevakta

Skrevet

Jeg opererte for en uke siden, hadde da en graviditet utenfor livmoren som satt på eggstokken. Hadde en stor cyste på den andre eggstokken...

Var 6 fullgåtte uker da jeg begynnte å blø om natten, blødde kun om nettene og hadde ingen smerter i begynnelsen... Legen sa at det kanskje var en faretruende abort siden jeg ikke hadde smerter og vi skulle se det litt ann, to dager etterpå (på fredagen) begynnte det å gjøre litt vondt, lørdagen ble det enda litt vondere og søndagen var det utholdelig vondt. Ble sendt på sykehuset søndags natt der de tok en innvendig UL. Ble hasteoperert 3 timer etterpå, de måtte åpne helt p.g.a cysten... Så nå er jeg ganske tom :(

Det er ihvertfall utholdelig vondt, og smerten satt mest på høyre side av magen...

Klem

Skrevet

søsteren min ble nettopp operert for graviditet i eggstokken.. Dette ble oppdaget på ferie i frankrike, hun ble hentet med ambulanse på natten med voldsomme smerter.

Hun var da i uke 8, og hadde hadde hatt ul, fordi hun hadde en spontanabort iuke 5. De sa der nede at det var svært uvanlig at egget festet seg i eggstokken. Det var mer vanlig i egglederen siden det er på vei ned.

Nå er hun heldigvis på vei hjem igjen..

Skrevet

søsteren min hadde hevelse på magen på den siden det lå på.. små blødninger og moderate smerter,før den enorme smerten plutselig slo til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...