Gå til innhold

Hvorfor har ikke menn "savne-antenner"???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa'n til gullet har ikke vært å besøk henne på 11 dager nå and it pisses me off!!! Jeg har prøvd å komme til han og være imøtekommende i 10 mnd nå, men han tar seg aldri tid til å komme hjem til meg å besøke henne.. Altså hva er 11 dager i hennes liv, men hun kommer da ikke til å skjønne d døyt av hvem som er pappa'n hennes..værst for han... Jeg klager egentlig ikke..trives godt med å ha snuppa alene, men jeg tenker da litt på henne også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de fleste menn er små gutter" hehe

Skrevet

vist hun er over 10 mnd så kan hun jo bli med pappan da? kan jo være at han ikke vil treffe deg?

menn er rare!!!

Skrevet

Det kan du si,,...noen mannfolk mangler et viktig gen...deriblandt min eksmann...ikke fatter jeg hvordan man kan planlegge få barn og alt....for så å gi blaffen når man flytter fra hverandre-

her er sønnen vår stor nå (7år) men faren gir lite lyd fra seg. Nå er han vist dratt på ferie og da går det over 1 mnd før han får sett sønnen.....hva med å ringe eller ha lyst til å se sønnen før han drar???+- neida......

Nå er jeg kommet så langt at jeg tenker....sorry...hans tap....sønnen har det fint uten han og koser seg sammen med meg og min kjæreste. Flytter vi sammen snart så er det min nye kjæreste som blir hans farsfigur....og det er jammen like greit- for han er en flott far- ser det gode forholdet han har til sin datter...

Nei noen mannfolk fortjener ikke tittelen far sånn er det bare....

Skrevet

Det er ikke det at han ikke viil se henne, men han gidder ikke besøke henne...Det er alltid vi som må komme dit og det er jeg lei av.. Han ¨må faktisk treffe meg resten av vårt barns barn og ungdom... Har nok ikke noe valg om han vil se jenta..

Skrevet

Har gått 10 dager her og, og vesla er snart 9 mnd. Har gått veldig opp og ned. Lurer virkelig på om "mannen" er så kald og følelsesløs som jeg tenker han er til tider...syns det er så utrolig synd for gullet mitt.

De blir jo helt forvirret. Kanskje ikke nå, men er ikke så lenge til de begynner å skjønne mer.

Har dere ikke noe fast?

Vi hadde fast dag, men det holdt 3 ganger før det ble skjærings...

Noen ganger ( i gode perioder) ser vi han et par tre ganger i uka..han bor jo 5 min gange unna oss, mens andre ganger går det 1-2 uker mellom. At de klarer å ikke se ungen sin på så lang tid...Han har en sønn på 10 år og, og klarer fint å ikke se han på 4-5 uker...

Slitsomt å forholde seg til en som er så uforutsigbar og som er veldig flink til å bryte avtaler:(

Skrevet

her har pappan til gullet nesten ikke sett henne fra hun ble født. men nå har han fått ånden over seg, for nå er hun 8 månder å han håper på å ha henne annen vær helg snart. men kan jo ikke det før hun er tryg på hann da. men det er ikke så enkelt å få han til å skjønne gitt.

Skrevet

melder meg på her.. snuppa er tre mnd og han har totalt sett henne 5 ganger...nå over fire uker siden sist...

Han sier selv til familien at han "har " henne en gang i uka da.. så de lurer fælt på hva slags mor jeg er som ikke merken at ungen er borte en engang:-)

Håper bare vi finner en stabil løsning på sikt ( FØR hun blir så stor at hun knytter bånd/savner ham), det får være seg litt, mer eller ikke noe samvær så lenge vi vet hva vi får å forholde oss til.. tviler imidlertid sterkt på evnene hans til å følge opp over tid...

Har fundert MYE på hvordan han kan klare å se henne så lite, men det er vel noen bånd vi har som overhode ikke er der for ham ???

Skrevet

Gutten min er 1 år og 2mdr..pappaen har ikke kunne ha han 1 time alene en gang enda, for lille gutt blir hysterisk og er redd. Han har ikke vært så flink til å besøke han, er der max 1 time når han er der, går ofte 2-3 uker før han ser han neste gang. Sommerferien sin valgte han å brukke på guttetur til syden, ferie med dama og feste..han skulle se om han kanskje fikk tid til å se lillegutt før han begynte på jobb igjen. Men siden vi er på besøk hor foreldrene mine som bor 1.5 timme unna han så fant han ikke tid til å reise hit for å se lillegutt, blir spennende å se om han komme i helgen når han har fri!

De er bare ikke voksne nok til å ha barn!! tror ike de skjønner at det er snakk om en liten person som trenger trygghet og stabilitet i livet!

Skrevet

Idag sa jeg til pappan at han ikke hadde sett snuppa på 12 dager.. det var han ikke klaaaaaaaar over da sa han...Åsså sa han at han kunne jo ha henne litt neste uke..da fikk han høre at det var ikke slik d fungerte..at han bare kunne bli borte i 14 dager for så å se henne 2 ganger å være borte i 2 uker igjen..oh my goood.!!!! Åsså forventer han at vi skal komme dit hver gang..slik at han ikke behøver å ha henne så mye..bor med mama, pappa å søstera si han..

Å han der skal ha jenta snart...jeeeeeei, jippi...I bunn og grunn tenker jeg på jenta og at hun skal få kjenne sin far, men når han ikke gidder så tvinger jeg han ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...