Gå til innhold

Da er jeg endelig tobarnsmamma :D (med brystspreng!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prinsessa vår kom i rekordfart på lørdag, tre dager over termin :) Storebror er veldig stolt og koser og klemmer dagen lang :)

Brystsprenget har kommet for fullt ikveld, kan noen trøste meg med at det går over snart? Husker ikke hvor lang tid det tok sist for å stabilisere seg sånn noenlunde... Såre brystvorter i tillegg, auauau...

Har nettopp vært i dusjen og prøvd å letta litt på trykket, men det varer i ca 10 min, så sprenger det like mye igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med prinsessen!! :o)

Ugh.. den brystsprengen misunner jeg deg ikke. Det var så vondt at jeg hadde problemer med å bruke armene!

Mener å huske at det var over etter et par dager med helvete...

Skrevet

Gratulerer så mye (selvom jeg er litt snurt på folk som sniker i køen)! Deilig at hun ikke sneglet seg ut, da. Gikk fødselen greit?

Brystspreng.. hmm... husker ikke noe fra sist, gitt! ;)

Skrevet

Gratulererer så mye!

Jeg må innrømme at brystsprengperioden har gått i glemmeboka, men spør på ammedebatten.

Skrevet

gratulerer..;)

tror det var ca den første uken at jeg hadde litt småvonde og sprengte bryster... så går det seg til.. nå er mini 2 mnd og jeg kan ikke huske det lenger..;)

Skrevet

gratulerer så masse:-)

brystspreng og såre brystvorter ja...auuuu!!! i remember!. tok vel en uke tenker jeg før de var herdet.. gråt nesten når ungen saug seg fast, auuu!! viktig å lufte puppisene godt! og kjøp purelan krem å smør på.

Skrevet

Takk til alle :) Fødselen gikk egentlig veldig greit, når jeg ser tilbake på det sånn i ettertid, men midt i det hele var jeg på nippet til å bikke over ja..holdt meg hjemme så lenge jeg klarte, kjente vel de første riene i tolvtiden. Var inne på sykehuset kl fire, og hun var ute halv seks :) To pressrier og ett pyntesting. Rier uten pauser i en og en halv time, rakk ikke noe smertelindring, måtte bare holde meg ved bevissthet føltes det som. Men greit å få det fort unna, sånn tatt i betraktning i ettertid :)

Er vel bare å holde ut sprenget også, kjenner det verker bare jeg løfter armene.. sitter og strammer alt av muskler når hun kobler seg på, er så sååår! Smører og smører med salve.. huff, alt vi må gjennom, mens far bare sitter her og koser seg med det fiks ferdige barnet :P

Skrevet

Gratulerer:0)

Brystspreng ga seg ganske fort til meg, tror det var over på et par dager faktisk. Men Purelan ble jeg avhenig av.

Skrevet

Gratulerer så mye som 2barnsmamma! :.-)

Jeg husker jeg hadde ekstrem brystspreng 5. dagen, men takket være iherdig amming + pumping hver 3. time gikk det over i løpet av ett døgn :-) Har du pumpe ville jeg funnet den fram NÅ :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...