Gå til innhold

Strippet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg prøvd det.. Fy fader så vondt det gjorde.. Beit meg i tungen jeg.. :) Hvis ikke fødselen starter før mandag, så blir jeg satt i gang til mandag.. Kjenner litt murring, proppen gikk i dag så da håper jeg at det blir fødsel i natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:-)

Vet du om man må være fullt moden for at de skal strippe oss? Kanskje du er å føder, og da: MASSE lykke til!! Kanskje noen andre vet svar på dette?

Skrevet

Lykke til da!!! Så spennende!! Ikke lenge til du har babyen din ute nå!!

:-)

Skrevet

Hei hei! Jeg ble strippet forrige torsdag, og kan ikke akkurat si at det var behagelig nei, men skal til jordmor i morra og da skal jeg be henne strippe meg. Slimproppen min gikk samme dag som jeg ble strippet, men det har ikke skjedd mer enn det. Har litt mensmurringer om natta bare, men det er ikke vondt.. Hadde også 2-3cm åpning og var moden så jeg fikk litt forhåpninger til at ting skulle skje snart, men jeg sitter her like gravid enda. Har termin om 3 dager.

Masse lykke til! Håper det blir fødsel på deg før mandag :)

Skrevet

Hei Milli og prinsen..

Du det veit jeg ikke. Jeg bare spørte jordmorden min om hun kunne gjøre det på meg.. Siden jeg har lest at andre har gjort det har på BIM.

Jeg har ligget veldig mye våken i natt.. pga det kommer noen tak i magen og ryggen vært 15 min nå. Har ringt ned på føden de mente at fødselen er i gang. Siden jeg ble strippet i går, veit jeg ikke om det har noe med at fødselen starter nå. Men jeg er -9 dager over termin.. Så det må jo skje noe snart.. ;)

Skrevet

Hm,ble strippet sist jeg gikk gravid og jeg ble strippet i går,men synes ikke det er spesielit vondt. Ubehagelig,ja,det kan jeg være med på,men langt fra vondt.

Jeg lurer på når folk sier at det er vondt om de da ikke er helt modne. En skal jo ikke bli strippet hvis en ikke er moden.

Et lite tips fra meg,prøv stripping sammen med modningsakupunktur og se om du kommer i gang da. Tror heller jeg ville ha gjort det enn å bli satt i gang. Lykke til med fødselen,uansett hvordan den skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...