Gå til innhold

Ville dere brukt denne madrassen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sønnen min ble født kjøpte vi ny vuggemadrass til han. Oppå denne brukte vi overmadrass samt at han sov på lammeskinn som dekka hele vugga. Brukte vugga 4-5mnd før vi bytta til sprinkelseng.

Har tenkt å bruke samme madrassen igjen, det må da være trygt?? Han har ALDRI spydd eller hatt bæsjelekkasje i vugga. Gulpa litt, men da kun på skinnet..

Nestemann får selvsagt ny overmadrass og eget lammeskinn, men for meg virker det helteit å kaste en madrass som ikke synes at den er brukt engang for så å kjøpe en ny likdan.

Er jeg dust nå eller? Trekket på madrassen kan vaskes på 60grader??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke sett på det som et problem nei...ville nok til og med brukt overmadrassen jeg, ettersom du alltid har hatt skinn på, og skal ha det igjen.

:)

Skrevet

Ville brukt madrassa igjen og vasket overmadrassen på 60 grader. Overlever overmadrassa det hadde jeg brukt den igjen. Lammeskinn hadde jeg ikke brukt. Er litt motstander av det både pga. ullallergi og fordi det ikke er 100 % trygt med tanke på krybbedød.

Skrevet

Vi hadde ullmadrass i kurven til Småen. Og stortsett lammeskinn oppå der igjen. Vi blir helt klart å bruke madrassen på nytt denne gangen.

Vi hadde heller alrdi noen lekasjer av noe slag på madrassen.

Samme med madrassen til sprinkelsenga forresten.. Der har det jo vært overmadrass oppå som kan vaskes på 60grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...