Oliver`s Mamma Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har hele tiden holdt den røde streken, men sist var jeg plutselig utenfor (nederst..) I uke 33+2 hadde jeg symfuse mål på 28..skal på vekstkontroll imorgen- men er redd for at den er veldig liten..snufs:(
Hulda77 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Eg har også fått slik beskjed. I dag da eg var hos jordmor. Er veldig glad eg gjekk til den kontrollen, tok nemleg ekstra kontroll pga. vikaren til fastlegen ikkje fekk til så mykje (klarte ikkje sjekke hjerterytmen og strevde verre med å måle magen...). Jordmor vil ha meg tilbake neste måndag for å sjekke om magen veks som den skal. Det ho er engsteleg for er morkakesvikt... Uff, det er skikkeleg ekkelt. Blir jo så redd at babyen ikkje har det bra inni der. Var litt på gråten etterpå, men prøver nå å tenkje positivt. Har jo ingen andre teikn til svangerskapsdiabetes. Har også gått opp lite i vekt (6 kg og er 35,5 veker på veg), men dette skulle visst ikkje ha noko å seie for magen. Forstår ikkje heilt det da... Lykke til i morgon på vekstkontroll, håpar du får ein positiv beskjed
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 har også lavt symfusemål,har termin på fredag og er ekke helt fritt for at man e veldig bekymra...men skal på kontroll igjen imårra,så får man nå høre...det kunne hende de måtte henvise meg te sykehuset hvis det ungen ikke hadde vokst noe te imårra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå