lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Kjøpte mobil til 8 åringen i dag. Dere andre som har barn med mobil, sant de får ikke ha mobilen med på skolen?! Akkurat nå er jo ikke det et problem, men regner med jeg får spørsmålet til høsten. Bedre førevar som det heter. Jeg regner jo med at de ikke får lov av skolen å ha med mobil med, men litt interesant å høre hvor gammel de er før de evt får ha den med på skolen. Jeg hadde den med, men på lydløs når jeg fikk mobil som 15 åring.
boble <3 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Min har ikke med telefonenpå skolen nei, bortsett fra om han skal til pappaen etterpå, i så fall ligger den avslått i sekken. Han er ikke så ivrig med den telefonen som jeg hadde trodd etter år med masing. Den ligger stort sett hjemme på rommet.
Madeleine & lille Isabelle Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Datteren min er 9 år, hun fikk mobil nå sist jul, her er det lov å ha den med på skolen bare hun har den avslått i skoletiden. synes det er litt kjekt at hun har den med slik at jeg kan ringe henne når hun er på tur hjem fra skolen.....( hun har hatt en tendens til å somle på hjemveien, og da har jo jeg blitt litt engstelig.)
Trulte76 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Her er det ikke lov å ta med mobil på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå