lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 er det vanlig og normalt? jeg har hatt det et par ganger, er i uke 30. ikke tak, men konstante menssmerter i mange timer. hadde ikke dette forrige gang. lengter har baby i magen
Gjest Tale30 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Hei Jeg er 17 uker på vei, og jeg har hatt det hele veien, til og fra. Jeg har jo alltid hatt problemer med magen når jeg ikke har vært gravid også da, og jeg tror endel av plagene mine nå er luftsmerter. Når du sier du har hatt det et par ganger høres jo dette svært lukrativt ut i mine ører Jeg må innrømme at jeg er litt bekymret selv siden jeg har det så ofte, men jeg skal til jordmor i morgen. Jeg har hørt at det er helt normalt og at mange kan ha dette gjennom hele graviditeten. Hvis du søker på menssmerter eller mensmurring eller noe liknende her inne vil du se at mange har postet liknende innlegg. Jeg har hørt hjertelyd 3 ganger og har vært på UL 1 gang og alt er fint, men nå når det er en stund siden blir jeg likevel bekymret. Jeg ønsker at alle som opplever dette skal skrive i denne tråden slik at vi kan få se hvor normalt det egentlig er.. Lykke til til deg i alle fall
Mortiletbittelitenurk Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Hei, jeg er tidlig i svangerskapet, kun 8 uker...men jeg har hatt mensmurring siden jeg egentlig skulle hatt mensen for 4 uker siden. Ikke smerter, men murring... Vet ikke om dette er farlig eller normalt, da...
Gjest Tale30 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Elisabeth 80: Jeg har fått beskjed om at dette er helt normalt i 1.trimester. Grunnen til at jeg var litt bekymret var at jeg har det også nå i 2.trimester. Jeg hadde det som sagt mye i 1.trimester, og da jeg var til ultralyd i uke 12 var alt helt i orden med barnet. Det forsvant noen uker, men kom tilbake i uke 15, og nå har jeg det fortsatt. Det er jo gode muligheter for at jeg kjenner det ekstra godt fordi jeg fokuserer på det da.. Jeg syns egentlig at det er litt vondt til tider også, etter en lang dag på kontoret, men det går over når jeg legger meg ned. Nå skal det sies at jeg har en sjeldent elendig sittestilling, så jeg vet ikke om det kan ha noe å si..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Jeg hadde det også fra jeg skulle hatt mens og fram til ca uke 9. Nå er jeg i uke 38 og det har kommet tilbake. Det kan også være bekkenet som utløser smertene som kjennes ut som menssmerter. Ikke noe farlig,men du kan jo høre med jm eller lege om du er bekymret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå