sunshine87 med spire :) Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 JIPPI!!! Mannen er klar:) Nå kan vi begynne å prøve:) Vi flytter snart, og plutselig er mannen min klar! er ikke det typisk? Er så litt usikker, men samtidig veldig klar for en baby!! Vi er gift og jeg 21 og mannen 32, solgt leilighet og flytter,,, bare for å prøve noe nytt. Så da er det plutselig litt vanskelig. Jeg som har ønsket meg en liten leeenge! Det jeg beskymrer meg for er at jeg ikke vil ha den samme kontakten med min mor og familie når vi flytter her fra. Også blir jeg litt lei når jeg tenker på "mamma" er sååå lang bort!! (Jeg høres sikkert mamma dilla ut, men det er no som skjer med alle når de for baby, at det trenger kjære mor:) Jeg trenger henne sikkert i begynnelsen av ? Et lite spebarn, hvordan skal jeg klare det?? Er det noen med noen gode ord??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Gratulerer sååå mye!!! Jeg vet ikke om jeg har så mange gode ord å komme med. Alt jeg vet er at ting kan ta tid! Jeg ble så overlykkelig da min kjære endelig ble klar, men nå etter 21pp har ingen ting skjedd. Så jeg synes du bare skal fyre løs! Hvis det tar litt tid så finner du jo ut av hvordan du trives på det nye stedet, og om du vil flytte et sted nærmere moren din i steden. Hvis du blir gravid med én gang så er jeg helt sikker på at du klarer deg fint uansett! Ellers så har dere jo 9 mnd på å flytte nærmere henne. Masse lykke til med prøvingen! Og hvis du er usikker, så kan du jo vente noen mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå