Gå til innhold

Hva er en typisk lavkarbo-middag? (ketolyse)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er med på å kutte karbo (+ selvsagt "nei-mat"), men ser ikke for meg så mange spennende og gode middager. Særlig ikke når sambo (som også skal ned noen kilo) ikke er glad i grønnsaker og salater.... enda iallefall....

Blir veldig glad for aller oppskrifter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.lavkarbo.no

masse flott oppskrifter der. Samboeren din kan vel bare få poteter og ris til selvom du ikke vil ha? Sånn gjør vi det her iallefall.

Eller har jeg mye soppstuing, spinatstuing, salat, blomkål og brokkoligrateng eller smørdampet på grønnsaker på grillen til kjøttet mitt.

Skrevet

Men vi skal jo gjøre dette SAMMEN, så da er vel det ingen vits i at han får poteter o.l.? Hverken jeg eller han har vondt av å gå ned 10 kilo hver.

Må man registrere seg som bruker for å se oppskrifter der?

Skrevet

frøken blå

hehe, nej da stiller det seg anderledes. :D da må han nok bare lære seg å like det. hehe.

ja, du må logge deg inn ja. forumdelen er veldig bra så det er ikke noe problem å lage en konto der. koster ingen ting, og du får ikke noe spam derfra.

Skrevet

Suuuupert!

Nå skal det slankes her, hehe.... Håper (HÅÅÅÅÅÅÅÅPER) vi klarer det og at det ikke blir for vrient.... =/

Skrevet

ps: kjøp boka og kosttilskuddene!!!!! www.ketolyse.no

Skrevet

Takk

*smaaaask*

Skrevet

...og husk at du ikke kan gå "litt" på ketolysekur, da går du bare opp flere kg. Enetn er du på kur, eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...