Gå til innhold

Så flott dere nye

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott at dere har funnet deres plass her inne.

Håper virkelig dere blir. Vi har nå de siste uken(e) klart å få dette til et interessant forum. Nå begynner vi å bli gansk mange her. Supert:))

Velkommen skal dere være alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo så koslig stemning her inne:)

Mange hyggelige mennesker.

Skrevet

ja, sannt. Vi trives her. Det kommer nok du også til å gjøre.

Skrevet

kjempe plass=)

Skrevet

Jeg er nokså ny her, så tar den til meg hehe:) Liker meg godt her inne. Veldig god stemining og mange kjekke folk..

Skrevet

Ja, hjertelig velkommne alle nye, håper dere blir her:0)

Skrevet

Koselig :-)

Ja vi er kanskje en del som kommer fra dinbaby nå? Der er det jo ganske mange aktive.

Hvor gamle er barna deres?

Vi har ei på 3 år og ei på 7 mnd.

Skrevet

Jeg har en på 10 og ei på 1 år:0)

Skrevet

Dette forumet er langt mer behagelig en DIB. Jeg føler meg litt dum der, siden jeg ikke har egne barn. Og det er så mye krangel der.

Synes forum skal være hyggelig. Gjerne en god diskusjon, og at alle er enig er jo bare teit. Men man kan jo oppføre seg. Sånn som på BaM.

Skrevet

Det er oversiktlig her og det gjør at folk føler seg sett og ikke må kjempe for å få oppmerksomhet. Tror det er med på å holde en høflig tone og respekt.

Skrevet

Ja, her er det lettere å bli "kjent" med folk og. Jeg kommer hit fra bim, og der er det både dårlig stemning og altfor mange innlegg, så man mister oversikten fullstendig.

Det er helt utrolig å lese hva noen mennesker kan få seg til å skrive, som på anonymforumet på bim! Det er nesten synd på sånne folk, som er så aggressive og direkte slemme. Kan jo ta knekken på en stakkar der inne. Her får man jo seriøse svar og hyggelige meldinger.

Skrevet

Jeg har alltid vært en aktiv leser av dib siden sønnen min ble født i 2003. Men jeg har aldri funnet meg til "rette" der når det gjelder å skrive innlegg.

Litt fordi man ofte får kritiske innlegg tilbake, og fordi det føles som om enkelte svarer kun på enkeltes innlegg. Litt som en klan.

jeg orker ikke å kjempe for å komme inn i klanen.

Guttene mine er forøvrig 3 år og 4 1/2 år.

Gulasch og Pistasch;=)

Skrevet

Hei! Nå er jeg her inne for første gang. Jenta har akkurat blitt tre, så da har jeg vel "lov" til å være her. Lillesøster er snart 15 mnd.

Men hva er det med den grønnfargen da? Blir jo nesten litt småkvalm av den! :)

Skrevet

trives veldig god her

barna mine er 4,6 og 9 år

Skrevet

Du venner deg fort til grønnfargen.Synes nå at den bare er varm og god. Synes blåfargen på dib er litt kald. Kanskje derfor det er dårlig stemning der inne.

Velkommen skal du være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...