Gå til innhold

palmesus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er du her?

tenkte jeg skulle spørre om du hadde noen effekt av 30days pillene, og hvordan det gikk med det samtidig som du går på lavkarbo/ketolyse?

fikk nemlig en boks av en arbeidskollega som hadde fått av noen hun kjente, og lurer på om jeg gidder å ta de eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp...

Skrevet

og igjen..

Skrevet

bomper!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hepp hepp, her er jeg! :)

(vært ute av huset for en gangs skyld...)

Neeei, de hjalp ikke! kom ikke i ketose engang... så jeg droppa de etter 1 uke. Men du kan jo bare prøve, da.. Skader jo ikke. Hørt om de som har hatt effekt..

Skrevet

ja, jeg har begynt å ta de men nå synes jeg at utslaget på stixen er litt diffust da. tok 4 i går og har sålangt bare tatt 2 i dag. Hmmm. Ja, jeg fortsetter en stund å ser. Gidder ikke om det fucker med ketosen min da. Da er det bedre å spare de til en måned jeg er sånn ca ferdig med slanking og bare har noen pyntekilo evt.. Står jo at det er fint å kombinere med lavkarbo da. Tipper det bare er humbug ja.

hehe.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg kom ut av ketosen, selvom matinntaket var det samme. Merkelig greier. Kanskje det er fint og kombinere med lavkarbo, ja.. men ikke de variantene med så mye fett! ;)

Idag har jeg laga meg brød, faktisk! Gleder meg til frokost i morra ja! :)

Skrevet

ja, evt at det er noe rare karbohydrater i disse urtene. da går det jo greit å ta de når man er på generell lavkarbo. jeg får prøve noen dager til, uansett så blir ikke dette noe ketosehelg. hehe. reiser til amsterdam i morgen. da kan det jo være greit å dytte i seg magiske urter som gjør en slank! hahahahahahaha!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, du burde jo bare ta hele boksen før du drar! ;)

Skrevet

haha, ja om jeg ikke finner noen magiske "urter" der nede da! hahahahahah!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...