firkløver`n Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Endelig kom gutten vår. Startet med vannavgang kl 0700 mandag morgen men ingen rier med en gang. Mannen min leverte ungene i barnehagen og når han kom kom hjem brukte vi litt tid på å finne ut hvordan vi skulle gjøre det med henting av barna og at moren min kom reisende langveis ifra akkurat i dag. Riene begynte så smått å komme i 09 tiden og økte med intesitet ganske fort. Kl halv 11 bestemte vi oss for å si ringe føden og ringe rundt å høre om noen kunne hente ungene senere i barnehagen. Kom på føden halv 12 og ble lagt til registrering nesten en time, det var babyboom på sykehuset denne dagen og mange fødende som var der. Lå der og hørte bade ur skrik og barne gråt, da begynte jeg å grue meg noe forferdelig. bedre ble det ikke når jordmor endelig kom tilbake for å sjekke meg og jeg fikk beskjed om at jeg hadde bare 1-2 cm åpning og kunne bestemme selv om jeg ville hjem å ta et bad el få et bad der, de hadde akkurat fått en stue ledig. Jeg valgte å bli da siden vi ikke har badekar hjemme og det hørtes veldig deilig ut. Fikk akkurat samme rom som jeg fødte min datter på Mannen min spylte magen min og jeg prøvde å puste meg gjennom rier som bare haglet inn. Dette var helt forferdelig. Jeg satte meg i badekarte litt på ett og plutselig litt på halv to så fikk jeg en merkelig følelse og bare måtte opp av karet. Med en gang jeg satte bena på gulvet så begynte jeg å presse og stakkars pappan ble plutselig jordfar. Det gikk veldig fort og jeg fikk ikke alt med meg hva som skjedde etter dette til jeg var godt plassert i sengen og fikk presset ut morkaken. Fikk en nydelig gutt på 3300 og 48 cm. reiste hjem i dag siden det var så mange som skulle ligge på barsel og dette var mitt tredje barn. en veldig blid og rolig gutt som spiser godt og nå skal vi alle 5 kose oss med hverandre. lykke til dere andre og sender litt fødestøv til alle her inne som vil ha det:))))))
M by M Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Forstod jeg riktig at pappaen tok imot babyen selv på badet? Gratulerer masse :-)
HH72 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Det gikk jammen fort! Gratulerer! Hvordan gikk det med pappaen som ble jordfar, da?
Ella78 m/ A&M Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Takk for fødsestøv, det trenger jeg desperat nå!! Gratulerer så mye med gutten!!
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 gratulerer så mye og kos dere masse
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Men herrejösses!! Så koselig historia! Gott du inte drog hem! :0) Kos dig massa, tack för födestöv...tar emot allt nu jag...haha
firkløver`n Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2008 Jo pappaen var jordfar til lille Sølve. han brukte sykehus skjorten til å ta i mot med siden han fryktet at han skulle være glatt. veldig stolt pappa ja! Nå bare koser vi oss i den forferdelige varmen. lykke til jenter:
NormaJean Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 så flott historie, gratulerer så masse. skummelt og moro på en gang at mannen din ble jordfar da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå